سوئیچ رنو از پیچیدگی های خاصی برخوردار است. کمپانی خودروسازی رنو در کشور فرانسه تأسیس شده است. بدین ترتیب دارندگان خودروهای رنو فلونس، سفران، مگان، داستر، ساندرو، کولئوس و ... در صورتی که با مفقودی سوئیچ و ریموت رنو رو به رو شدن دارند، می توانند از طریق مرکز تخصصی تهران کار کی نسبت به حذف کد قدیمی، پروگرام دهی جدید و  ساخت سوئیچ رنو اقدام نمائید. از ویژگی های بارز ریموت رنو می توان به حالت کارتی بودن آن اشاره نمود. بنابراین افرادی که به دنبال دریافت چنین خدماتی هستند، می توانند با کارشناسان فنی مجموعۀ تهران کار کی تماس حاصل فرمایند.

ارائه خدمات ساخت ریموت رنو

نکتۀ مهم که در رابطه با ساخت ریموت رنو وجود دارد، جهت پروگرام دهی ریموت رنو نیاز است که تکنسین به خودرو دسترسی داشته باشد و قطعاً پروگرام دهی ریموت خودورهای رنو به صورت غیر حضوری، امکان پذیر نمی باشد. ساخت سوئیچ رنو تالیسمان در ایران متقاضیان خاص خود را دارد چون این مدل از محصولات خودروسازی رنو طرفداران زیادی دارد و تولید این خودرو از سال 2015 آغاز شد و دارندگان این مدل اتومبیل ممکن است نیاز به کددهی جدید سوئیچ رنو داشته باشند. بدین وسیله مالکین خودروهای رنو می توانند جهت دریافت خدمات ساخت ریموت و سوئیچ یدک و یا تعویض باتری و قاب ریموت های رنو با مجموعۀ تهران کار کی تماس حاصل فرمایند.

این مجموعه معتبر قادر به ساخت ریموت رنو فلوئنس متناسب با مدل های E2، E4 و دنده ای می باشند. این خودروها با مدل های کارتی و کلیدی ساخته و به بازار عرضه می شوند. بدین ترتیب متخصصین جهت ساخت سوئیچ رنو فلوئنس باید به تجهیزات پیشرفته مجهز باشند. تهران کار کی با امکانات پیشرفته ای که در اختیار دارند، توانسته اند مدت زمان خدماتی که ارائه می دهند را به میزان قابل توجهی کاهش دهند.

  تهران کار کی 

آدرس : تهران ، اتوبان بابایی به سمت غرب ، حدفاصل هنگام و اتوبان امام علی ، جنب کوی قمر بنی هاشم ، مجتمع خودرویی صدر

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 136
نمایش همه
علاقه مندی ها ()