سوئیچ هیوندا با نرم افزارهای اختصاصی و پیشرفته کددهی شده اند. دسترسی به خودرو توسط سوئیچ و ریموت صورت می گیرد و این مسئله باعث گردیده تا در صورت مفقودی آنها، رانندگان با نگرانی زیادی روبرو شوند. همانطور که از آن آگاه هستید، ممکن است افراد در مسیر جاده های برون شهری باشند که در این صورت دسترسی به مراکز ارائه دهندۀ ساخت سوئیچ و ریموت خودرو برای شما غیر ممکن است. بدین ترتیب ساخت سوئیچ هیوندا به شما آسودگی خاطر می دهد که بتوانید سفری راحت و بدون دغدغه ای را تجربه نمائید. بدین ترتیب می توانید از طریق مرکز تخصصی تهران کار کی نسبت به ساخت ریموت هیوندا اقدام نموده و یک ریموت یدک همراه خود داشته باشید. در صورت گم شدن ریموت اصلی بتوانید راحت تر به ریموت هیوندا دسترسی پیدا کنید.

غیر فعال سازی ریموت و سوئیچ هیوندا

از دیگر اقداماتی که هنگام گم کردن و آسیب دیدگی سوئیچ هیوندا باید صورت گیرد، غیر فعال سازی پروگرام قدیمی است و در نهایت با استفاده از نرم افزار مخصوص، فرآیند کددهی جدید برای سوئیچ و ریموت هیوندا صورت می گیرد. با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک فرآیند استخراج کد، حذف و ساخت ریموت هیوندا انجام می گیرد. با بهره گیری از تجهیزات پیشرفته تمام اتوماتیک می توان پروسۀ تراشیدن تیغۀ کلید و سوئیچ را با دقت بالا انجام داد. به نوعی با آسودگی خاطر و کاملاً تضمین شدن و با رعایت نکات امنیتی بتوانند اقدام به ساخت ریموت و سوئیچ یدک خودروهای کیا نمایند.

توسط مجموعۀ تهران کار کی به راحتی می توانند خدمات ساخت سوئیچ هیوندا سوناتا، جنسیس، آزرا، آوانته، ولستر، سانتافه، توسان و ... را ارائه دهند. ضمن آنکه قادر به تعمیرات تخصصی ریموت هیوندا و تعویض باتری و قاب ریموت می باشند. جهت دریافت هر گونه خدمات اختصاصی در این حوزه می توانید با متخصصین تماس حاصل فرمائید.

 

  تهران کار کی 

آدرس : تهران ، اتوبان بابایی به سمت غرب ، حدفاصل هنگام و اتوبان امام علی ، جنب کوی قمر بنی هاشم ، مجتمع خودرویی صدر

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 125
نمایش همه
علاقه مندی ها ()