جهت ساخت سوئیچ کیا نیاز به ابزارآلات و دستگاه های تمام اتوماتیک می باشد. همانطور که می دانید گم کردن سوئیچ و ریموت خودرو از دغدغه های بزرگی است که امکان اتفاق افتادن آن برای هر راننده ای وجود داشته باشند. مکانیزم طراحی سوئیچ و ریموت خودروهای لوکس مانند ساخت سوئیچ کیا  بسیار پیشرفته می باشد، تا بدین وسیله بتوانند از سرقت اتومبیل جلوگیری نمایند. با توجه به اینکه خودرو از ارزش مالی زیادی برخوردار است، در صورت مفقودی سوئیچ خودرو بایستی در اولین فرصت نسبت به حذف و غیر فعال نمودن سوئیچ کیا و یا ریموت اقدام نمائید. با پاک نمودن کد پیشین ریموت کیا، می توانید از سرقت اتومبیل جلوگیری نمائید. جهت دریافت چنین خدماتی می توانید با مرکز تخصصی تهران کار کی تماس حاصل فرمائید. این مرکز مجهز به پیشرفته ترین دستگاه های کلیدسازی خودرو می باشد و با استفاده از نرم افزارهای مخصوص قادر به استخراج پسورد و پین کد سوئیچ کیا در مدت زمان اندک می باشند.

خام نمودن ریموت اورجینال کیا و ساخت سوئیچ یدک

در برخی از مواقع نیز ممکن است راننده با مشکل جا ماندن سوئیچ و ریموت داخل ماشین رو به رو شود. از آنجایی که به سوئیچ یدک کیا دسترسی ندارند، سردرگم از قفل بودن درب خودرو می باشند. مرکز تخصصی ساخت ریموت کیا و سایر خودرو ها ، تهران کار کی با توجه به سابقۀ فعالیت، نیروی متخصص و همچنین ابزارآلات مخصوص بدون اینکه آسیب رساندن به قفل درب، در مدت زمان کوتاهی قادر به باز نمودن درب خودروهای کیا منجمله سورنتو، اپتیما، ریو، اپیروس، اسپورتیج، موهاوی و ... می باشند.

جهت اطلاعات از چگونگی دریافت چنین خدماتی می توانید با پرسنل فنی مجموعۀ تهران کار کی تماس حاصل فرمائید. این مجموعه قادر به اعزام متخصص به محل مورد نظر می باشد و در محل استخراج پسورد و حذف پین کد سوئیچ کیا را انجام دهند. این مجموعه همچنین قادر به تعمیرات ریموت کیا و تعویض باتری و قاب ریموت خودرو می باشند.

هران کار کی 

آدرس : تهران ، اتوبان بابایی به سمت غرب ، حدفاصل هنگام و اتوبان امام علی ، جنب کوی قمر بنی هاشم ، مجتمع خودرویی صدر

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 113
نمایش همه
علاقه مندی ها ()