ریموت ولوو XC90 از تکنولوژی متفاوتی برخوردار است و این مسئله باعث تمایز آن نسبت به دیگر ریموت های برند ولوو شده است. اگر به دنبال  ساخت سوئیچ ولوو XC90 می باشید، خدمات حرفه ای مرکز تخصصی تهران کار کی را به شما پیشنهاد می کنیم. این مجموعه با تجهیزات پیشرفته ای که در اختیار دارند، قادر به غیر فعال سازی کد سوئیچ و ریموت گم شده می باشند که پس می توانند با نرم افزارهای مخصوص، به صورت آنلاین فرآیند تعریف کددهی جدید را برای ریموت ولوو XC90 انجام دهند. هنگام درخواست سفارش ساخت سوئیچ ولوو XC90 باید اورجینال بودن سوئیچ را مد نظر داشته باشید چون نقش اساسی بر روی عملکرد آنها خواهد داشت.

نکتۀ مهم و کلیدی که در حوزۀ ساخت ریموت ولوو XC90 وجود دارد، این است که به صورت آفلاین قابل اجرا کددهی و ساخت نمی باشد. بنابراین نیاز به دسترسی به سرور کمپانی ولوو است و مراکز معتبر می توانند دسترسی به این قسمت داشته باشند و پس از اتصال به آن قادر به کددهی جدید ریموت و سوئیچ می باشند. استفاده از دستگاه های پیشرفته و تمام اتوماتیک به متخصصین کمک می کند که بتوانند در مدت زمان اندک پروسۀ ساخت ریموت ولوو XC90 را منطبق با اصل آن انجام دهند. خودروی ولوو XC90 از جمله خودروهای شاسی بلند به شمار می رود که در مدل های مختلف دیزاین، مومنتوم و اینسکریپشن ساخته شده اند و خیلی از افراد این مدل اتومبیل ها را تهیه نموده اند.

با توجه به اینکه هر لحظه امکان گم شدن ریموت و سوئیچ خودرو برای راننده وجود دارد، جهت ساخت ریموت یدک ولوو XC90 کمتر مراکزی مجهز به سوئیچ و ریموت اورجینال هستند. این در حالی است که مجموعۀ تهران کار کی کلیۀ خدمات ساخت سوئیچ ولوو XC90 را به صورت اورجینال ارائه می دهد. از این رو هزینه ساخت ریموت ولوو XC90 بر اساس اصل بودن و کیفیت آن مشخص می گردد.

  تهران کار کی 

آدرس : تهران ، اتوبان بابایی به سمت غرب ، حدفاصل هنگام و اتوبان امام علی ، جنب کوی قمر بنی هاشم ، مجتمع خودرویی صدر

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 119
نمایش همه
علاقه مندی ها ()