پوستر به دلیل سبک طراحی خاص و فوق العاده ای که دارد، از محبوبیت بالایی برخوردار است.  با توجه به اینکه خیلی از افراد خواستار تزئین نمای دکوراسیون داخلی ساختمان با محصولات دیوارپوش می باشند، خرید پوستر می تواند بهترین گزینه به شمار رود و بدین ترتیب بتوانند تغییرات قابل توجهی و مشهودی در گوشه و کنار نمای داخلی بوجود آورند. پوسترهای دیواری با مواد اولیه متفاوت تولید می شوند. ضمن آنکه توانسته اند در ابعاد متفاوت این محصول را تولید نموده و در دسترس انتخاب عموم افراد قرار دهند. امروزه همچون گذشته نمی باشد و اقشار مختلف جامعه می توانند متناسب با بودجه ای که جهت بازسازی و ایجاد تغییرات اساسی در نمای داخلی ساختمان در نظر گرفته اند، بتوانند از مزایای پوستر با طرح های متنوع و جذاب بهره گیرند. فروشگاه دیوار دکور به عنوان یکی از مراکز عرضه کنندۀ محصولات دکوراتیو خانگی از جمله تجهیزات دیوارپوش در حال فعالیت می باشد و توانسته بر حسب نیاز بازار، بهترین محصولات را تأمین نموده و در دسترس انتخاب مشتریان قرار دهند.

خرید پوستر قابل شستشو

جهت تهیۀ دیوارپوش پوستر، از یک لایه مواد pvc استفاده می شود تا بدین وسیله بتوانند از نفوذ رطوبت و آب به داخل بافت این نوع دیوار پوش جلوگیری کنند. از این رو خیلی از افراد محصولات دیوارپوش پوستر دیواری را می پسندند و جهت تزئین و جلوه بخشیدن به قسمت های مختلف نمای دکوراسیون، این محصول را تهیه می نمایند. محصولات پوستر دیواری به سبک متفاوتی طراحی و چاپ می شوند و این مسئله موجب محبوبیت دو چندان آن نسبت به کاغذ دیواری شده است چون نمای یک تصویری کامل را به بینندگان نمایش می دهد و این شیوۀ طراحی، برای بینندگان بسیار جذاب و خیره کننده می باشد. فروش پوستر دیواری پتینه از طریق سایت انجام می گیرد. 

اگر تمایل به تزئین مجزا و متنوع در نمای دکوراسیون داخلی بخش های مختلف یک محیط دارید، می توانید از تنوع طرح پوستر بهره گیرید. به واسطۀ فروشگاه اینترنتی دیوار دکور می توانید به صورت آنلاین پوستر مورد نیاز خود را با قیمت مناسب سفارش دهید.

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 216
نمایش همه
علاقه مندی ها ()