پوستر دیواری با استفاده از دستگاه های چاپ پیشرفته تولید و به بازار عرضه می شود. همانطور که می دانید انتخاب پوستر دیواری تغییرات چشمگیری در فضای دکوراسیون بوجود می آورد و به همین دلیل بسیاری از افراد خواستار خرید پوستر دیواری می باشند. یکی از ویژگی های شاخص پوستر دیواری، این است که دارای یک لایۀ pvc است که امکان نفوذپذیری آب به داخل بافت پوستر را غیر ممکن می سازد. اگر در صدد برای ایجاد تنوع در فضای دکوراسیون منزل می باشید، طرحی که برای پوستر در نظر می گیرید به طور مستقیم بر روی ابعاد محیط و همچنین زیبایی و جلوۀ دکوراسیون تأثیرگذار خواهد بود. جهت خرید پوستر دیواری در طرح های شیک و مدرن می توانید به فروشگاه دیوار دکور مراجعه نمائید.

مشخصه های مهم پوستر دیواری

از آنجایی که تنوع پوستر دیواری در سطح بازار بسیار زیاد می باشد، قیمت این نوع دیوارپوش بر پایۀ طرح، ابعاد و کیفیت آن ها تعیین می گردد. استفاده از دستگاه های پیشرفته، به نوعی برای تولید کنندگان محصولات دیوارپوش، امکان چاپ پوستر دیواری در طرح های گرافیکی را برای مشتریان فراهم نموده است. ضمن آنکه امکان تبدیل تصاویر به پوستر دیواری وجود دارد و افراد متناسب با قسمت های مختلف دکوراسیون می توانند با انتخاب پوستر دیواری سه بعدی ارزش ملک را دو چندان نمائید. تعدد سبک طراحی پوسترهایی که در سطح بازار عرضه می شوند، بسیار متفاوت است و این مسئله باعث گردیده تا افراد راحت تر از قبل بتوانند مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین محصول دیوار پوش را تهیه نموده و جهت جلوه بخشیدن به فضای دکوراسیون منزل و یا محیط اداری و تجاری استفاده نمایند. به طور کلی قیمت پوستر دیواری بر اساس عوامل متعددی منجمله کیفیت، جنس، طرح و ابعاد آن ها تعیین می گردد.

جهت سفارش آنلاین  خرید پوستر  می توانید به فروشگاه اینترنتی دیوار دکور مراجعه نمائید و از میان انبوهی از محصولات دیوار پوش، بهترین پوستر دیواری را سفارش دهید.

فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 165
نمایش همه
علاقه مندی ها ()