عوامل اصلی تغییر قیمت ویدئو پروژکتور جیبی

همان طور که می‌دانید، در بازار امروز لوازم دیجیتال، تفاوت های زیادی بین محصولات می‌باشد. ویدئو پروژکتور جیبی از گونه محصولاتی است که برند های مختلف آن را تولید می‌کند. در صورتی که می‌خواهید یک ویدئو پروژکتور جیبی خریداری نمایید، بهتر است از فروشگاه نیزا کالا خرید ویدئو پروژکتور جیبی را انجام دهید. زیرا در فروشگاه نیزا کالا، تمام اطلاعات فنی دستگاه ها ثبت شده است.

همان طور که می‌دانید، آپشن های مختلف یک دستگاه می‌تواند بر قیمت آن تاثیر بگذارد. برای مثال ممکن است که دو ویدئو پروژکتور جیبی از یک برند و مشابه هم داشته باشیم. ولی به دلیل اینکه یکی از آن ها دارای یک پورت ورودی و خروجی اضافی می‌باشد قیمت بیشتری دارد. البته این آپشن ها به صورت کامل در فروشگاه نیزا کالا برای هر محصول ذکر شده است. همچنین قبل از خرید محصول مورد نظرتان می‌توانید با کارشناسان فروشگاه اینترنتی نیزا کالا مشورت کنید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

کیفیت رنگ نمایش، عامل اصلی تفاوت قیمت

یکی از مهم ترین دلایل دیگری که می‌تواند باعث تفاوت قیمت ویدئو پروژکتور جیبی شود، کیفیت رنگ سفید و رنگ های قابل نمایش پروژکتور است. ویدئو پروژکتور ها تصاویر را بر پایه رنگ سفید نمایش می‌دهند. یعنی سایر رنگ ها نیز از رنگ سفید تولید شده توسط پروژکتور جدا می‌شوند. به همین دلیل، هر چقدر کیفیت رنگ سفید بالاتر باشد، رنگ های دیگر نیز به خوبی تفکیک می‌شوند. خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار را از سایت انجام دهید. 

قبل از این که پروژکتور مورد نظر خود را خریداری نمایید، حتما با یک فرد آگاه در این زمینه مشورت نمایید. یکی از مزایای خوب فروشگاه نیزا کالا، ارائه گارانتی شرکتی برای محصولاتش است. شما می‌توانید با خیال راحت، از محصول خریداری شده خود از فروشگاه نیزا کالا استفاده نمایید. همچنین محصولات سفارش داده خود را می‌توانید در درب منزل خود تحویل بگیرید.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 180
نمایش همه
علاقه مندی ها ()