ویدئو پروژکتور وای فای دار از جمله محصولات پر فروش برند نیزار کالا به شمار می رود و از محبوبیت بالایی برخوردار است. از ویژگی های بارز این نوع پروژکتور می توان به قابلیت اتصال بدون کابل آن با منابع دیجیتالی همچون گوشی هوشمند، تبلت، لپ تاپ، دستگاه های ایکس باکس، دوربین های فیلمبرداری دیجیتالی و هر دستگاهی که مجهز به قابلیت WIFI است، اشاره نمود. همانطور که می دانید تعدد مدل های پروجکشن در سطح بازار بسیار بوده و افراد مختلف به سهولت می توانند متناسب با محیط و موقعیت های متفاوت اقدام به خرید انواع ویدئو پروژکتور مانند خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار با قابلیت های جدید نمایند. جهت مشاهدۀ مشخصات فنی هر یک از محصولات ویدئو پروژکتور می توانید به فروشگاه نیزا کالا مراجعه نمائید.

ویدئو پروژکتور وای فای دار قابل حمل

در ابتدا از ویدئو پروژکتور تنها به عنوان وسیله ای برای نمایش تصاویر بر روی پرده های نمایشگر بزرگ در سالن های اجتماعات مورد استفاده قرار می گرفت ولی با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی موجب شد تا افراد بیشتری از امکانات این دستگاه در موقعیت های مختلف استفاده نمایند. هنگام تهیۀ ویدئو پروژکتور وای فای دار نیاز است که خریداران مشخصات فنی هر یک از دستگاه ها را مورد بررسی دقیق قرار دهند و بدین ترتیب بتوانند دیتا پروژکتور مناسبی را تهیه نمایند. نسل جدید دستگاه های ویدئو پروژکتور می بایست به اتصالات پورت HDMI، ورودی شبکه، پورت AUDIO، VGA،  WIFI، ورودی میکروفن و بلندگو تجهیز باشند. بدیهی است پروجکشن هایی که اتصالات و قابلیت های کمتری داشته باشند، از قیمت ارزان تر برخوردار هستند.

جهت اطلاع از قیمت خرید ویدئو پروژکتور اندرویدی فای دار با قابلیت های پیشرفته می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید. نیزار کالا به عنوان یکی از سازندگان مطرح در حوزۀ دستگاه های پروژکتور در حال فعالیت می باشد و توانسته به اقتضای نیاز مشتریان بهترین محصولات را عرضه می کند. پیش از خرید ویدئو پروژکتور جهت حصول اطمینان از کیفیت و قابلیت های دستگاه با کارشناسان فروش نیزار کالا مشورت نمائید.

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 184
نمایش همه
علاقه مندی ها ()