ویدئو پروژکتور مدل T22 یکی از محصولات پرفروش و محبوب برند نیزار کالا محسوب می شود که از امکانات پیشرفته برخوردار است. در این پست به برخی از ویژگی و مشخصات فنی این دستگاه پروژکتور می پردازیم تا افرادی که علاقه مند به تهیۀ دیتا پروژکتور هستند، بتوانند با آگاهی بیشتر این دستگاه را انتخاب نمایند. علت استقبال از فروش مینی ویدئو پروژکتور مدل T22 این است که دارای ابعاد کوچک و وزن سبک می باشد. امکان جابجایی این دستگاه پروژکتور بسیار راحت می باشد و افراد می توانند در مکان های مختلفی از مزایای این نوع دستگاه بهره گیرند. فروشگاه نیزار کالا به عنوان تولید کننده و عرضه کنندۀ دستگاه های ویدئو پروژکتور در تهران فعالیت دارد و متناسب با نیاز مصرف کنندگان توانسته اند امکان خرید اینترنتی پروجکشن را برای عموم مشتریان در سراسر کشور فراهم نموده است.

قابلیت های مهم ویدئو پروژکتور T22

از مشخصه های فنی دستگاه ویدئو پروژکتور مدل T22 می توان به وزن تقریبی نیم کیلویی آن اشاره نمود. سایز نمایشگر این پروژکتور 30 الی 200 اینچ است که قابلیت پخش تصاویر را با فاصلۀ 0.9 الی 6.2 متری از دستگاه را دارد. میزان رزولوشن پرده نمایشگر مینی ویدئو پروژکتور مدل T22 برابر با 1080*1920 است که دارای قابلیت تصحیح زاویه تصویر بین 8 الی 15 درجه می باشد. بدین ترتیب تصاویر با کیفیت عالی بر روی پرده نمایشگر به بینندگان نمایش داده می شود. فروش مینی ویدئو پروژکتور T22 از طریق سایت نیزار کالا انجام می گیرد. 

از مشخصات فنی اتصالات مینی ویدئو پروژکتور مدل T22 می توان به داشتن پورت HDMI، AUDIO،  USB، ورودی میکروفن و بلندگو اشاره نمود. ویدئو پروژکتور پرتابل مدل T22 دارای باتری داخلی نیست و میزان مصرف آن 240 ولت است. آدابتور، ریموت کنترل و کابل اچ دی ام آی از جمله اقلامی است که همراه دستگاه به مشتریان تحویل داده می شود. اگر به دنبال ویدئو پروژکتور ارزان و با کیفیت می باشید، می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی نیزار کالا این دستگاه را به صورت آنلاین سفارش دهید.

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 219
نمایش همه
علاقه مندی ها ()