اگر از آن دسته افرادی هستید که به دنبال خرید پروجکشن می باشید، ویدئو پروژکتور مدل T48 را به شما پیشنهاد می کنیم. این دستگاه مجهز به قابلیت های جدید می باشد و به دلیل بهره گیری از فناوری روز دنیا، کار کردن با این دستگاه برای عموم افراد بسیار راحت است. این دستگاه نسبت به دیگر انواع ویدئو پروژکتور از امکانات بیشتری برخوردار است و به نوبۀ خود حرف اول را می زند. استقبال از فروش ویدئو پروژکتور مدل T48 به دلیل قابلیت های پیشرفته ای است که این دستگاه از آن برخوردار است. توسط این دستگاه به راحتی می توانید تصاویر فول اچ دی و 4K را بر روی پرده نمایشگر در ابعاد 50 الی 300 اینچی آن مشاهده نمائید. فروشگاه نیزار کالا به عنوان سازنده و عرضه کنندۀ دستگاه های ویدئو پروژکتور در حال فعالیت می باشد و همواره با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا در صدد برای تولید و عرضۀ محصولاتی با قابلیت های پیشرفته می باشند.

مشخصات فنی ویدئو پروژکتور T48

از مشخصات کلی ویدئو پروژکتور مدل T48 می توان به وزن 2500 گرمی آن اشاره نمود که دارای ابعاد مناسبی است و به سهولت می توان آن را جا به جا نمود. میزان شدت روشنایی این دستگاه برابر با 6 هزار لومنز انسل است و دارای کنتراست یک به هجده هزار میزان وضوح تصویر  1920*1080 می باشد. این دستگاه دارای قابلیت پخش داده های تصویری، صوتی و داکیومنت است. از دیگر قابلیت های ویدئو پروژکتور مدل T48 می توان به قابلیت بدون کابل با امواج WIFI اشاره نمود. ضمن آنکه مجهز به پورت USB است و امکان اتصال فلش را برای این دستگاه فراهم می باشد و به نوعی قابلیت تصحیح زاویۀ تصویر 15 درجه را دارد.

در حال حاضر توسط فروشگاه اینترنتی نیزار کالا به سهولت می توانید به صورت آنلاین خرید ویدئو پروژکتور T48 را همراه با گارانتی با قیمت مناسب سفارش دهید.

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 217
نمایش همه
علاقه مندی ها ()