کاغذ دیواری لاکچری به سبک متفاوتی از کاغذهای دیواری ساده طراحی و چاپ شده اند. افراد زیادی خواستار تزئین دکوارسیون داخلی با استفاده از محصولات دیوارپوش هستند چون متمایز از نقاشی ساختمان، طراحی شده و در نمای دکوراسیون بر روی دیوار نصب می گردد. عمدتاً نصب کاغذ دیواری گزینۀ مناسبی برای سطوحی است که دچار ترک خوردگی می باشند. دلایل متعدد دیگری نیز وجود دارد که اکثر افراد تمایل خود را به خرید کاغذ دیواری لاکچری نشان می دهند. نکات متعددی در حوزۀ انتخاب محصولات دیوارپوش وجود دارد که افراد پیش از خرید، می بایست اطلاعات جامعی را بدست آورند. با این تفاسیر، به سهولت می توانند کاغذ دیواری لاکچری ارزان را متناسب با نمای دکوراسیون منزل از طریق فروشگاه دیوار دکور تهیه نمایند.

تأمین انواع کاغذ دیواری لاکچری

تفاوت قابل توجهی بین کاغذ دیواری ساده و کاغذ دیواری لاکچری وجود دارد که می توان به کیفیت جنس، طرح و قیمت آن اشاره نمود. طبیعتاً افرادی که به دنبال جلوه بخشیدن به نمای قسمت های مختلف دکوراسیون می باشند، می توانند از مزایای کاغذ دیواری سه بعدی لاکچری استفاده نمایند. چنین محصولات دیوارپوشی به دلیل سبک طراحی و جلوۀ خاصی که به نمای داخلی ساختمان می بخشند، مورد استقبال و محبوبیت خیلی از افراد قرار گرفته می شود. در نتیجه شما به راحتی می توانید جهت تزئین دکوراسیون منزل از سبک های متفاوت کاغذ دیواری استفاده نمائید. در حال حاضر امکان خرید کاغذ دیواری لاکچری آماده و یا سفارشی برای عموم افراد فراهم می باشد. بدین ترتیب افراد می توانند متناسب با فضای داخلی ساختمان های مختلف از زیبایی و تنوع بالای محصولات دیوارپوش بهره گیرند.

قیمت خرید کاغذ دیواری ساده و کاغذ دیواری لاکچری بر اساس تنوع سبک طراحی و جنس کاغذ تعیین می گردد. بدین ترتیب افراد متناسب با فضای دکوراسیون قسمت های مختلف ساختمان بهترین طرح پوستر دیواری را انتخاب نموده و جهت تزئین فضای سالن پذیرایی و هر یک از اتاق ها متناسب با نوع کاربری که دارند استفاده نمود. در حال حاضر به واسطۀ فروشگاه اینترنتی دیوار دکور می توانید کاغذ دیواری با کیفیتی را انتخاب نموده و با قیمت ارزان سفارش دهید.

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 199
نمایش همه
علاقه مندی ها ()