لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو از متریال متفاوت و با کیفیت ساخته شده اند. کمپانی کوماتسو به عنوان یکی از مجموعه های سازندۀ ماشین آلات راهسازی و سنگین توانسته دستگاه های متعددی را با ظرفیت های مختلف تولید و به بازار عرضه نمایند.

بیل مکانیکی به عنوان یکی از ماشین های غول پیکر و عجیب و غریب است که با قدرتی باور نکردنی ساخته شده اند و از نظر شکل ظاهری و عملکرد همچون تراکتوری است که مجهز به بازوی مفصلی می باشد و بدین وسیله قابلیت جابجایی وسایل سنگین را دارد. جهت خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو  می توانید از طریق مجموعۀ پارت یدک راهسازی، هر یک از قطعات مورد نظر خود را استعلام نموده و پس از بررسی قیمت، اصل بودن و مشخصات فنی آنها، با آسودگی خیال آنها را تهیه نمائید.

معرفی قطعات انواع بیل مکانیکی کوماتسو

همانطور که می دانید ماشین آلات با توجه به نوع کاربری که دارند، متشکل از انواع قطعات و لوازم یدکی ریز و درشت هستند که تعریف کنندۀ عملکرد کلی بیل مکانیکی می باشند .  لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو در دسته بندی متفاوت از جمله قطعات موتوری، هیدرولیک، سیل کیت، پومپ انژکتور، زیربندی، فیلتر، چرخ و ... قرار گرفته می شوند که دارای قطعات مختلفی می باشند. در صورت بروز کوچکترین اختلال در عملکرد هر یک از قسمت های مختلف بیل مکانیکی، نیاز به بررسی بیشتر از سوی فرد می باشد. توسط یک مکانیک می بایست قسمت های مختلف ماشین بیل مکانیکی مورد بررسی دقیق قرار گرفته می شود و در صورت نیاز از طریق مراکز توزیع کنندۀ قطعات بیل مکانیکی کوماتسو، می توانید هر یک از لوازم یدکی را استعلام نمائید.

بایستی توجه داشته باشید حین  خرید قطعات بیل مکانیکی کوماتسو  ، مدل و مشخصات فنی هر یک از قطعات فابریک بیل را با یکدیگر مقایسه نمائید. به طور کلی از می بایست به مراکز معتبر مراجعه نموده و هر یک از لوازم یدکی بیل مکانیکی چرخ زنجیری و یا چرخ لاستیکی کوماتسو را به واسطۀ مجموعۀ پارت یدک راهسازی تأمین نمائید.

  پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 122
نمایش همه
علاقه مندی ها ()