لوازم یدکی بیل مکانیکی ولوو از دیگر انواع قطعاتی است که توسط مراکز توزیع کنندۀ لوازم یدکی ماشین آلات سنگین به بازار مصرف عرضه می شوند. بیل مکانیکی از نظر طراحی بدنه متفاوت از لودر، تراکتور و گریدر است. چرا که سازندگان ماشین آلات سنگین پس از تلاش های فراوان، توانستند بر حسب نیاز صنایع مختلف، موفق به طراحی و ساخت بیل مکانیکی در ابعاد و ظرفیت های مختلف گردند. بدین ترتیب سطح کاربری این ماشین متفاوت تعریف شده است و از آن در اجرای پروژه های مختلف استفاده می نمایند. تعیبیه بازوی مفصلی با جام عمیق امکان حفاری و خاکبرداری عمیق را برای اپراتور ماشین مهیا می سازد. در همین راستا در اجرای پروژه های عمرانی مختلف در جهت احداث کانال و .... از مزایای ماشین آلات بیل بهره گرفته می شود .  فروش لوازم یدکی بیل مکانیکی ولوو  را می توان در لیست قطعات عرضه شده توسط مجموعۀ پارت یدک راهسازی ملاحظه نمود.

مشخصه های اصلی لوازم یدکی بیل مکانیکی ولوو اورجینال

همانطور که می دانید بیل مکانیکی چرخ لاستیکی و بیل مکانیکی چرخ زنجیری دو دسته بندی اصلی از این ماشین می باشد. هر دسته بندی می تواند قطعات منحصربفرد نسبت به دیگر محصول یک کمپانی داشته باشند. بنابراین در زمان خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی ولوو نیاز به بررسی مشخصات فنی قطعۀ معیوب با فابریک آن می باشد. سر بیل از جمله قطعات اصلی بیل مکانیکی به شمار می رود که عامل اصلی اجرا کنندۀ عملیات نهایی بر روی سطوح مختلف می باشد. قسمت جلویی بیل مکانیکی با عنوان باکت یا جام شناخته می شود و به از این قطعه جهت حفاری و انتقال مصالح مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود. این قطعه بسیار آسیب پذیر می باشد و امکان آسیب و نقص فنی برای بازوی مفصلی بیل مکانیکی هر لحظه وجود دارد.

جهت تأمین انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی ولوو می توانید بدون دغدغه با آسودگی خاطر از اصل بودن آنها، اقدام به خرید حضوری و یا اینترنتی نمائید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت خرید انواع قطعات ماشین آلات سنگین مانند قیمت خرید قطعات بیل مکانیکی ولوو می توانید با دفتر فروش مجموعۀ پارت یدک راهسازی تماس حاصل فرمائید.

  پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 131
نمایش همه
علاقه مندی ها ()