آیفون تصویری یکی از کاربردی ترین وسایل امنیتی ساختمان به شمار می رود. بدین وسیله متناسب با بودجه و میزان سطح امنیتی که برای ساختمان در نظر دارید، قادر به خرید آیفون تصویری با امکانات پیشرفته می باشید. استقبال گسترده از این آیفون به دلیل ویژگی های ظاهری و قابلیت هایی است که بدان مجهز می باشد. بدین وسیله افراد می توانند متناسب با وضعیت ساختمان و تعداد واحدها، مناسب ترین آیفون تصویری را تهیه نمایند. یپشرفت تکنولوژی باعث گردیده تا تولید کنندگان دستگاه های آیفون بتوانند موفق به ساخت آیفون تصویری با صفحه نمایشگر لمسی و یا شاسی دار شوند. فروشگاه تکنما شاپ نیز به عنوان یکی از مراکز فروش آیفون تصویری توانسته متناسب با نیاز عموم مشتریان، انواع آیفون تصویری رنگی و سیاه و سفید را با امکانات پیشرفته در تهران عرضه نمایند.

خرید آیفون تصویری رنگی با صفحه نمایشگر تاچ

آیفون تصویری مجهز به صفحه نمایشگر و پنل خروجی است که متشکل از اجزای مختلفی می باشند. امکان اتصال به دوربین مداربسته، تجهیز بودن به پنل کارتخوان یا شناسایی اثر انگشت، ثبت تنظیمات نور و صدا، قابلیت ارتباط داخلی، ارتباط با واحد نگهبان، امکان دایورت نمودن بر روی تلفن ثابت یا گوشی هوشمند تنها برخی از قابلیت های پیشرفته ای هستند که دستگاه های آیفون تصویری بدان تجهیز می باشد. فروش آیفون تصویری تکنما از طریق سایت با کیفیت بسیار عالی انجام می گیرد.

جهت خرید آیفون تصویری پیشنهاد می کنیم در ابتدا کلیه امکانات و قابلیت های دستگاه را مورد بررسی دقیق قرار دهید. سپس با آسودگی خاطر می توانید آیفون تصویری ارزان با قابلیت های پیشرفته را برای ساختمان مسکونی خود تهیه نمائید. خوشبختانه در سطح بازار شاهد عرضۀ انواع آیفون تصویری با امکانات متفاوت می باشیم که افراد راحت تر می توانند دستگاه مورد نیاز را تهیه نموده تا کارایی لازم را جهت افزایش سطح امنیت ساختمان شان داشته باشد. جهت بررسی کلی مشخصات فنی دستگاه های آیفون تصویری می توانید نگاهی به محصولات فروشگاه اینترنتی تکنما شاپ داشته باشید و از میان آنها، مناسب ترین آیفون تصویری لمسی و یا دکمه ای را به صورت آنلاین خریداری نمائید.

آدرس: تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

          بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6 شرقی 

          ......................................  

شماره های تماس: 02166000074 و 02166000073

همراه: 09120663920

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 167
نمایش همه
علاقه مندی ها ()