فروش فن در دسته بندی های متفاوتی در سطح بازار صورت می گیرد. فن یا همان هواکش از جمله وسایل مهم و کاربردی جهت تسویه هوا و نوعی از بین برندۀ آلاینده های هوا می باشد. همانطور که می دانید عوامل متعددی وجود دارد که موجب آلودگی هوای منزل، محیط کار و یا داخل فضای سیستم و ماشین آلات صنعتی می شود. بدین وسیله عرضه و فروش فن در مدل و توان قدرتی متغیر باعث می گردد تا مجموعه های تولیدی و افراد مختلف متناسب با موقعیت های پیش رو بتوانند مناسب ترین فن را به منظور تجهیز نمودن سیستم هواکش خانگی، صنعتی و یا ماشین آلات خاص تهیه نمایند. بنیس کمپانی به صورت حرفه ای در زمینۀ تأمین و فروش فن در اندازه های مختلف فعالیت می کند.

فروش فن و موارد کاربرد آنها

هواکش وظیفۀ تمیز کردن هوا را دارد و سیستم های الکترونیکی متعددی وجود دارد که جهت فعالیت خاصی برای آنها تعریف شده است، نیازمند به هوای عاری از رطوبت و ذرات آلاینده می باشند. بدین وسیله فروش فن تابلو برق و سایر انواع فن که توسط برخی از فروشندگان با توان و ابعاد متفاوت صورت می گیرد. متناسب با موقعیت های مختلف، افراد می توانند مناسب ترین فن یا همان هواکش را تهیه نموده و جایگذاری نمایند.

قیمت فن بر اساس عوامل متعددی از جمله توان و جنس آنها تعیین می گردد. بدین وسیله جهت تهویۀ هوا افراد به سهولت می توانند فن مناسبی را تهیه نموده و در قسمت های مختلف نصب نمایند. عمدتاً فروش فن  در دسته بندی فن خانگی، فن پروانه ای، فن لوله محوری، فن محوری، فن صنعتی و ... صورت می گیرد. بدون شک تهویه هوا متناسب با توانی که سیستم هواکش از آن برخوردار است، در مدت زمان متفاوت تعویض می شود. هر چه ابعاد فن بزرگ تر باشد، طبیعتاً در مدت زمان کوتاه تری هوای محیط تهویه می شود. جهت بررسی مشخصات فنی هر یک از محصولات هواکش می توانید با کارشناسان فروش بنیس کمپانی تماس حاصل فرمائید.

بنیس کمپانی 

 آدرس : تهران، لاله زارجنوبی، کوچه بوشهری، پاساژ تهران الکتریک، طبقه 3، واحد417

تلفن : 02133991726-02133993254-02133991767

فکس : 02133962420

ایمیل : Benis_company@yahoo.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 163
نمایش همه
علاقه مندی ها ()