توربو شارژ به عنوان یکی از قطعات کاربردی در راه اندازی سیستم موتورهای تقویت شده مورد استفاده قرار گرفته می شود. امروزه با استفاده از سیستم های مختلف می توان از اهمیت کاربرد قطعۀ توربوشارژ پی برد که موجب تقویت موتور اتومبیل می گردد. محل قرارگیری توربین در سیستم توربو شارژ در میسر خروج گازهایی است که از سیلندر می بایست توسط اگزوز خارج گردد و این اتفاق به طور مستقیم بر روی چرخش توربین تأثیر می گذرد و به کمپرسور کمک می کند که بتواند به سهولت فرآیند مکیدن هوا به داخل سیلندر را به سهولت انجام دهد. فروشگاه توربو شارژ سیف الهی با بررسی نیاز بازار خودرو توانسته اند امکان فروش توربو شارژ ، نصب و تعمیرات قطعات توربو شارژ خودروهای داخلی و خارجی را برای مشتریان گرامی انجام دهند.

خرید توربو شارژ سبک و سنگین

قطعۀ توربو شارژ از نظر شکل طراحی در مدل های متفاوت طراحی شده اند که کاربرد آنها را می توان در اتومبیل های متفاوت مشاهده نمود. البته عملکرد انواع قطعات توربو شارژ یکسان می باشند ولی از نظر فنی و مهندسی با مکانیزم کاملاً متفاوت طراحی می شوند که ارتباط مستقیم با سیستم موتور اتومبیل های مختلف دارد. در کنار فروش توربو شارژ شاهد عرضۀ سوپر توربو شارژ می باشیم که تمایز کوچکی نسبت به یکدیگر دارند. هم اکنون امکان خرید و نصب جداگانه توربو شارژ متناسب با مدل های مختلف اتومبیل وجود دارد. بدین ترتیب توانسته اند از مزایای این قطعه جهت افزایش قدرت و سرعت موتور اتومبیل استفاده نموده و به نحوی شرایط مناسبی برای بهینه سازی مصرف سوخت و راندمان کاری خودرو فراهم آورند.

عمدتاً دارندگان اتومبیل های سمند، پژو، دنا، کوپا، بنز، سورن و ... علاقه مند به تجهیز نمودن سیستم موتور اتومبیل خود به قطعۀ توربو شارژ می باشند چون به میزان قابل توجهی می توانند راندمان و بازدهی موتور را در سرعت های بالا بهبود ببخشند. جهت خرید توربو شارژ برای اتومبیل های سبک و سنگین می توانید از طریق فروشگاه توربو شارژ سیف الهی اقدام نمائید.

فروشگاه توربو شارژ سیف الهی

آدرس : تهران , خیابان قزوین , دوراهی قپان , پلاک 948

ایمیل : turbo_seyfollahi@gmail.com

همراه : 09127044314 

09212068607

خط ویژه : 55786865

فکس : 55191341

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 136
نمایش همه
علاقه مندی ها ()