توربو شارژ از جمله قطعات مکانیکی است که به صورت مجزا می توان خریداری نمود و کلیۀ اتومبیل ها و سایر وسایل نقلیه را به این سیستم تجهیز کرد. نکات طلایی فراوانی در خصوص توربو شارژ ها و  خرید توربو شارژ ارزان نهفته می باشد که عموم افراد از آنها آگاه نمی باشند بلکه نیاز به مشورت با افراد متخصص دارند. خرید توربو شارژ همانطور که پیش از این بدان اشاره نمودیم، هدف اصلی از به کارگیری توربو شارژ ، این است که بتوان فرآیند مکیدن و دمیدن هوا را با فشار بالا تسهیل ببخشند. در این صورت با ورود حجم زیاد هوا به داخل سیلندر اتومبیل می توان به طور مستقیم میزان راندمان و بازدهی قدرت موتور را دو چندان نمود. فروشگاه توربو شارژ سیف الهی به طور تخصصی در زمینۀ فروش و نصب قطعات توربوشارژ فعالیت دارند و همواره آمادۀ سرویس دهی به مشتریان گرامی می باشند.

مزایای خرید توربو شارژ در کاهش مصرف سوخت

فاکتورهای متعددی در انتخاب و خرید توربو شارژ وجود دارد که اکثر رانندگان اطلاعات جامعی در این خصوص ندارند. بدین ترتیب توصیه می کنیم جهت کسب اطلاعات جامع در این خصوص با کارشناسان مجرب تماس حاصل فرمائید. برای خرید توربو شارژ می توانید به فروشگاه های معتبر مراجعه نمائید و متناسب با مدل اتومبیل و حداکثر توان موتور، کاربردی ترین توربو شارژ را تهیه نمائید. در حالت عادی ممکن است توان موتور در سرعت های بالا باعث مصرف بیش از اندازۀ سوخت گردد. ضمن آنکه بیش از اندازۀ معمول نیاز به تأمین اکسیژن برای احتراق بنزین داشته باشد و این مسئله فشار بیشتری بر روی موتور اتومبیل خواهد داشت.

در نتیجه با خرید توربو شارژ در مسیر موتور خودرو تلاش می شود کاستی اکسیژن مورد نیاز ناشی از افزایش قدرت موتور اتومبیل تأمین گردد. در این صورت به میزان قابل توجهی می توانند از مصرف سوخت اتومبیل در سرعت های بالا کاست. نصب توربوشارژ تأثیر بسزایی بر روی بهینه سازی مصرف سوخت خودرو خواهد داشت. جهت خرید توربو شارژ اتومبیل های سواری و ماشین های سنگین با قیمت مناسب مانند خرید توربو شارژ دنا پلاس می توانید با مرکز فروش توربو شارژ سیف الهی تماس حاصل فرمائید.

فروشگاه توربو شارژ سیف الهی 

آدرس : تهران , خیابان قزوین , دوراهی قپان , پلاک 948

ایمیل : turbo_seyfollahi@gmail.com

همراه : 09127044314 

09212068607

خط ویژه : 55786865

فکس : 55191341

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 113
نمایش همه
علاقه مندی ها ()