نمایندگی بیسوس در ایران شرایط را برای خرید عمدۀ لوازم جانبی اورجینال فراهم می آورد. بدین ترتیب افرادی که قصد فعالیت در حوزۀ فروش و پخش تجهیزات جانبی موبایل دارند می توانند با آسودگی خاطر از طریق  نمایندگی بیسوس در ایران ، با قیمت ارزان تر از بازار لوازم جانبی مورد نیاز فروش خود را تهیه نمایند. نکتۀ کلیدی و حیاتی که در خصوص خرید تجهیزات گوشی های هوشمند وجود دارد، تأمین قطعات اورجینال و اصل است. چرا که متأسفانه در سطح بازار توسط افراد کلاهبردار لوازم جانبی موبایل برند تقلبی و فیک با قیمت اصل عرضه می شوند. بدین ترتیب توصیه می کنیم با مراجعه به نمایندگی بیسوس در ایران که دارای سابقۀ طولانی می باشند، محصولات مورد نیاز مغازه و فروشگاه خود را تهیه نمائید. قطعاً بازرگانی 414 به عنوان مرجع پخش لوازم جانبی موبایل در تهران فعالیت خود را آغاز نموده و سال هاست به عنوان مرکز نمایندگی بیسوس در ایران آمادۀ ارائه بهترین خدمات به مشتریان گرامی می باشند.

تأمین لوازم جانبی موبایل برند باسئوس با قیمت ارزان

اگر در صدد برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل برند بیسوس را دارید، توصیه می کنیم از نمایندگی های رسمی باسئوس، پیشرفته ترین محصولات تولیدی این برند را به صورت اورجینال تهیه نمائید. بدون شک قیمت لوازم جانبی موبایل باسئوس که توسط نمایندگی های معتبر عرضه می شوند، ارزان تر از بازار می باشد. بدین ترتیب افرادی که قصد راه اندازی کسب و کار خود را در حوزۀ فروش لوازم جانبی موبایل دارند، می توانند به طور مستقیم و بدون واسطه از طریق مراکز نمایندگی بیسوس در ایران ، هر یک از محصولات مورد نیاز خود را تهیه نمایند.

فروشگاه اینترنتی بازرگانی 414 یکی دیگر از مراکز رسمی نمایندگی باسئوس در ایران راه اندازی شده است که توانسته اند بدون واسطه محصولات تأمین شدۀ خود را در اختیار مشتریان و صاحبان کسب و کار کوچک در سطح استان تهران و شهرستان ها فراهم آورند.

 فروشگاه لوازم جانبی موبایل ۴۱۴

آدرس : تهران خیابان جمهوری تقاطع حافظ پاساژ علاالدین طبقه 4 واحد 414 

ایمیل : info@414co.com

                                                                                                 تلفن های فروشگاه:                                                                                                   

02166762740     02166723936     

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 165
نمایش همه
علاقه مندی ها ()