لوازم یدکی لیفتراک متشکل از قطعات متعددی است که درون سیستم هایی با عملکرد متفاوت تعبیه می شوند. مطمئناً کاربرد ماشین الات لیفتراک را از نزدیک ملاحظه نموده اید و آشنایی نسبی با عملکرد آنها دارید. از ماشین لیفتراک در امور حمل و جا به جایی کالاهای سنگین استفاده می شود. فروشگاه ها، محیط های انبار، بنادر، گمرک های شهری و ... مجموعه هایی هستند که متناسب با حجم کار نیازمند به تهیۀ لیفتراک با برند و ظرفیت های متفاوت می باشند. دکل، وزنه تعادلی، گارد بالاسری، منبع تغذیه، لاستیک، شاخک و ... تنها برخی از لوازم یدکی لیفتراک به شمار می روند. فروش لوازم یدکی لیفتراک از طریق سایت انجام می گیرد.

پارت یدک راهسازی با گردآوری این مقاله تلاش نموده تا شما را بیشتر با نحوۀ کارکرد لیفتراک آشنا سازد. این مجموعه در لیست محصولات خود، توانسته امکان خرید لوازم یدکی لیفتراک کوماتسو، کاترپیلار، هیوندا، ولوو، هپکو و ... را فراهم نماید.

مهمترین قطعات لیفتراک

وزنه تعادل به عنوان یکی از قطعات اصلی به کار رفته در ساخت لیفتراک می باشد که در قسمت پشت آن قرار گرفته می شود. هدف از تعبیۀ وزنه تعادل این است که بتوانند پایداری و تعادل باری ماشین را حین برداشتن و جابجایی اقلام و کالاها حفظ نمایند. فاکتورهای متعددی وجود دارد که باعث آسیب رساندن به برخی از قطعات لیفتراک می گردد. در این صورت نیاز به تعمیر و یا تعویض لوازم یدکی لیفتراک خواهید داشت. فروش قطعات لیفتراک در سایت با قیمت ارزان انجام می گیرد. 

گارد بالاسری از جنس فلز ساخته شده است و در قسمت فوقانی سقف کابین راننده قرار می گیرد تا هنگام سقوط اجسام سنگین، بتواند محافظ مناسبی برای ایمنی اپراتور محسوب شود. قطعات موتور، لاستیک، چراغ، سیستم جک و احتراق برخی از دسته بندی های اصلی لوازم یدکی لیفتراک به شمار می روند که به دلایل مختلف امکان آسیب دیدگی برای آنها وجود دارد. جهت تأمین قطعات انواع لیفتراک می توانید با کادر فروش مجموعۀ پارت یدک راهسازی تماس حاصل فرمائید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 99
نمایش همه
علاقه مندی ها ()