قیمت توربو شارژ کوپا بر اساس عوامل متعددی ممکن است در سطح بازار بی ثبات باشد. شرکت خودروسازی زوتی چین توانست در سال 1397 با همکاری ریگان خودرو که جزء زیر مجموعۀ کرمان خودرو می شود، اقدام به راه اندازی خط مونتاژ خودروی کراس اور کوپا در بازار داخل گردد. طراحی بدنۀ ماشین کوپا الهام گرفته از تکنولوژی خودروسازی آلمان می باشد و در ایران توانسته طرفداران زیادی را به خود جلب نماید. خودروی کوپا در داخل کشور در سه تیپ متفاوت از جمله اکسکلوسیو، رویال و فلگشیب تولید و روانۀ بازار گردد. توربو شارژ کوپا نظر علاقه مندان به خودروهای اسپرت کراس اور را به خود جلب نموده است. برای اطلاع از قیمت توربو شارژ کوپا می توانید می توانید با گروه توربو شارژ سیف الهی تماس حاصل فرمائید. این فروشگاه از جمله مراکزی است که به صورت کاملاً تخصصی در حوزۀ تیونینگ نمودن اتومبیل های سواری و کراس اور فعالیت می کنند.

خرید توربو شارژ کوپا با نازل ترین قیمت

با توجه به وارداتی بودن قطعات توربوشارژ کوپا، نرخ روز ارز و بی ثباتی آن در بازار موجب تغییرات قیمت توربو شارژ کوپا در بازار می گردد. از مشخصات فنی خودروی کوپا می توان به محور محرک دیفرانسیل جلو و گیربکس 6 دنده اتومات با حالت اسپرت اشاره نمود که تجهیز نمودن به توربو شارژ کوپا، موتور این اتومبیل را در سرعت های بالا تقویت نموده است. در نتیجه راننده هیچگونه لرزش و لغزشی را با افزایش قدرت موتور اتومبیل احساس نمی کند. خودروی کراس اور کوپا دارای 156 اسب بخار قدرت است که امکان گشتاور 210 نیوتن متر را با شتاب 9.2 ثانیه ای فراهم می نماید.

سیستم توربو شارژ کوپا موجب تقویت و تیونینگ موتور اتومبیل می شود و شرایط مناسبی را برای رانندگی با سرعت بالا فراهم می آورد. برای آگاهی از قیمت توربو شارژ کوپا در بازار می توانید از طریق فروشگاه توربو شارژ سیف الهی استعلام نمائید.

فروشگاه توربو شارژ سیف الهی

آدرس : تهران , خیابان قزوین , دوراهی قپان , پلاک 948

ایمیل : turbo_seyfollahi@gmail.com

همراه : 09127044314 

09212068607

خط ویژه : 55786865

فکس : 55191341

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 111
نمایش همه
علاقه مندی ها ()