چسب کاشی استخری به دلیل نوع مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ آن در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. ماهیت این چسب به صورت پودری است که دارای خاصیت ضد آب می باشند. از ویژگی و مشخصات فنی چسب های کاشی استخری می توان به دوام بالایی آنها در شرایط آب و هوایی مختلف اشاره نمود. بدین ترتیب مجریان پروژه های ساختمانی می توانند متناسب با مصارفی که دارند، اقدام به خرید چسب کاشی استخری نمایند جون از کیفیت بالایی برخوردار هستند. از این رو هلدینگ ساختمانی سپهر آرمه توانسته به اقتضای نیاز پروژه های فنی و مهندسی در صنایع مختلف شرایط مناسبی برای خرید چسب کاشی استخری فراهم نموده است.

قیمت چسب کاشی استخری

قیمت چسب کاشی استخری بر اساس ظرفیت و میزان کیفیت آنها تعیین می گردد. در نتیجه مجریان پروژه های ساخت و ساز می توانند با آسودگی خاطر، چسب کاشی مورد نیاز پروژه را با قیمت ارزان تهیه نمایند. از ویژگی های بارز چسب کاشی استخری می توان به دوام بالای آن، خاصیت چسبندگی قوی و نیروی کششی بالای آن اشاره نمود. هم اکنون توسط شرکت های معتبر می توانید انواع چسب کاشی با کیفیت را تهیه نمائید. نوع مواد اولیه بر روی کیفیت چسبندگی چسب های کاشی تأثیرگذار می باشد. بدین ترتیب توصیه می کنیم نسبت به انتخاب و خرید چسب کاشی استخری به مراکز معتبر مراجعه نمائید.

مقاومت بالا، قیمت مناسب، خاصیت ضد آب، بهره گیری از دستورالعمل استاندارد و بهره گیری از مواد اولیه درجه یک از جمله مشخه های بهترین چسب کاشی استخری به شمار می روند. بدین ترتیب با در نظر گرفتن هر یک از این موارد مهم، با آسودگی خاطر می توانید از طریق هلدینگ ساختمانی سپهر آرمه، اقدام به خرید چسب کاشی در بسته بندی متنوع با قیمت ارزان تر از بازار خریداری نمائید. جهت استعلام قیمت  خرید چسب کاشی پرسلان و چسب کاشی استخری می توانید با کادر فروش مجموعه تماس حاصل فرمائید.

 هلدینگ ساختمانی سپهر آرمه 

آدرس  :  تهران , سعادت آباد خیابان علامه طباطبایی کوچه 38 پلاک 3 واحد 1

ایمیل  :   info@sepehrarmeh.com

شماره تلفکس  : 88680011 -021

پشتیبانی فنی : 09125866685-09121236190

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 205
نمایش همه
علاقه مندی ها ()