لاستیک پیرلی یکی از برندهای معروف خارجی است که توسط برخی از شرکت های خودروسازی معتبر همچون هیوندا، فراری، پورشه و ... به عنوان لاستیک فابریک بهره می گیرند. افرادی که تا کنون رانندگی با تایرهای پیرلی را تجربه نموده اند، از مزایا و ویژگی های مهم این برند شناخته شده آگاه هستند. تایر به عنوان قطعۀ اصلی است که سطح تماس خودرو با جاده را ایجاد می کند. در نتیجه نوع لاستیک بر روی کیفیت رانندگی بسیار تأثیرگذار می باشد. فروش لاستیک پیرلی از طریق سایت چرخ و یدک به صورت اینترنتی انجام می گیرد. 

پیرلی از جمله برندهای برتری است که توسط شرکت های خودروسازی لوکس مورد استقبال قرار گرفته می شود و در عین حال شرکت کنندگان مسابقات فرمول یک از مزایای لاستیک های پیرلی بهره می گیرند. فروشگاه چرخ و یدک یکی از فروشندگان مطرح در حوزۀ واردات و توزیع لاستیک های خارجی اورجینال در ایران فعالیت می کند و می توانید در لیست محصولات این مجموعه، لاستیک های برند و شناخته شده ای را خریداری نمائید. فروش لاستیک کومهو با بهترین قیمت در این مجموعه انجام می گیرد.

عرضۀ انواع لاستیک پیرلی

نکتۀ طلایی که در حوزۀ انتخاب تایر مطرح می باشد، بررسی مشخصات فنی محصولاتی است که قصد خریداری آنها را دارید. متناسب با مدل های مختلف اتومبیل، به سهولت قادر به خرید لاستیک پیرلی می باشید که البته توصیه می کنیم جهت خرید محصولات این برند معتبر به فروشگاه های معتبر مراجعه نمائید. متأسفانه در سطح بازار، لاستیک های غیر اورجینال عرضه می شوند که می بایست این نکتۀ مهم را مد نظر داشته باشید. انتخاب تایر بر کیفیت رانندگی، کنترل فرمان و مدت زمان ترمزگیری خودرو خواهد داشت. طول عمر لاستیک نو بین 4 الی 6 سال بوده و بدین ترتیب از خرید لاستیک هایی که بیش از 3 سال از سال تولید آنها گذشته است، اجتناب نمائید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مقایسۀ برندهای مختلف لاستیک و شناخت تایر پیرلی اورجینال می توانید با کارشناسان فروش مجموعۀ چرخ و یدک مشورت نموده و سپس بهترین لاستیک را خریداری نمائید.

فروشگاه چرخ و یدک

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09103585268

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 106
نمایش همه
علاقه مندی ها ()