باتری ماشین به عنوان یکی از قطعات اصلی اتومبیل به شمار می رود که وظیفۀ تأمین و ذخیره سازی انرژی الکتریکی را دارد. در طراحی داشبورد اتومبیل از قطعات الکترونیکی متعددی منجمله سیستم تهویه، سیستم دزدگیر، برف پاک کن، چراغ های داخلی و خارجی، سیستم مدیا و ... استفاده می گردد که جهت راه اندازی آنها نیاز به تأمین انرژی است. زمانی که اتومبیل روشن می باشد، این باتری خودرو است که وظیفۀ تأمین انرژی الکتریکی این قطعات را بر عهده دارد. دینام نقش تعیین کننده ای در عملکرد باتری خودرو خواهد داشت و هنگامی که دینام قادر به تأمین انرژی مورد نیاز اتومبیل نباشد، باطری ماشین از ذخیره خود به دینام کمک می کند. فروشگاه چرخ و یدک به عنوان یکی از مراکز شناخته شده در عرصۀ فروش قطعات اتومبیل از جمله لاستیک،  فروش باتری ماشین ، رینگ و ... فعالیت دارد و همواره آمادۀ خدمات رسانی به مشتریان گرامی می باشند.

خرید باتری ماشین با قابلیت غیر سیلد

در ادامۀ مقاله به معرفی انواع باتری ماشین می پردازیم و اینکه نحوۀ عملکرد این باطری به چه صورت می باشد. باتری ماشین متشکل از اجزای مختلفی همچون جعبه باتری، درپوش، ترمینال، صفحات باطری، الکترولیت، نشانگر و قطب های باتری می باشند. معمولاً وضعیت شارژ باطری ماشین توسط نشانگر تعیین می گردد و به واسطۀ چگالی الکترولیت این فرآیند تشخیص صورت می گیرد. با سه حالت شارژ (رنگ سبز)، نیمه شارژ (قرمز)و بدون شارژ (مشکی) نمایش داده می شوند. به طور کلی تقسیم بندی باتری های ماشین بر اساس فناوری ساخت عبارتند از باتری اسیدی (سیلد) و باتری اتمی (غیر سیلد) می باشد.

هر کدام از آنها دارای یک سری مزایا و معایب منحصر به فرد هستند که موجب تمایز آنها نسبت به یکدیگر شده است. هم اکنون می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک اقدام به خرید باتری ماشین اتمی با برند و آمپرهای متفاوت مانند خرید باتری سوزوکی نمائید. این نوع باتری دارای عملکرد و طول عمر بالایی است و نیاز به تعمیر و سرویس ندارد و برای شخص صرفۀ اقتصادی دارد.

فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09103585268

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 103
نمایش همه
علاقه مندی ها ()