کانسیلر مایع یکی از انواع کانسیلر موجود در بازار به شمار می رود و با برندهای ایرانی و خارجی عرضه می شوند. کاربرد کانسیلر در گذشته تنها برای آرایشگران حرفه ای بود و به عنوان لوازم آرایش مورد نیاز برای گریم مورد استفاده قرار می گرفت ولی امروزه عموم افراد از مزایای این محصول پر فروش و با کیفیت جهت زیباتر نمودن چهرۀ خود استفاده می نمایند. اگر تمایل به یکدست سازی پوست صورت خود دارید، خرید کانسیلر مایع را به شما پیشنهاد می کنیم. فروشگاه آراشیک به صورت حرفه ای در حوزۀ فروش تجهیزات و لوازم آرایشی فعالیت می کند و توانسته اند بر حسب نیاز مشتریان، در لیست محصولات فروشگاه، انواع کانسیلر مایع عرضه نمایند.

خرید کانسیلر مایع با پوشانندگی بالا

با توجه به تنوع بالای محصولات آرایشی در بازار و عرضۀ انواع کانسیلر در بازار، انتخاب کانسیلر مناسب می تواند به عنوان یکی از دغدغه های مهم برای افراد به شمار رود. همانطور که می دانید با وجود تنوع رنگ پوست و تیرگی های مختلفی که در نواحی مختلف صورت برای افراد مختلف بوجود می آید، انتخاب چه نوع کانسیلر مایع ، بهترین نتیجۀ پوشانندگی را خواهد داشت. از این رو در ادامه به برخی از ویژگی های مهم کانسیلر مناسب می پردازیم.

در انتخاب و خرید ریمل و کانسیلر مایع می بایست به طور دقیق مشخصات درج شده بر روی بسته بندی محصول را مطالعه نمائید. ضمن آنکه آگاهی داشتن از نوع پوستی که دارید در انتخاب کانسیلر تأثیرگذار می باشد. از کانسیلر مایع جهت پوشاندن تیرگی زیر چشم مورد استفاده قرار گرفته می شود و در مرحلۀ بعد برای افزایش درجۀ روشن کنندگی پوست از کرم پودر استفاده می کنند. عمدتاً جهت استفاده از کانسیلر مایع نیاز به استفاده از اپلیکاتور و یا برس مخصوص می باشد و متناسب با قسمت های مختلف صورت، مقدار مناسبی از کانسیلر استفاده می گردد. برای خرید آنلاین کانسیلر مایع می توانید به فروشگاه اینترنتی آراشیک مراجعه نمائید.

فروشگاه آراشیک

پاسخگویی : روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت 9 الی ۶ بعد از ظهر و پنج شنبه ها ساعت 9 الی 1 ظهر

ایمیل : info@arashik.com

تلفن های تماس:
 
021-46899786
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 146
نمایش همه
علاقه مندی ها ()