شارژ گوی یکی از کاربردی ترین قطعات مکانیکی است که در طراحی اتومبیل زانتیا بر قابلیت های آن افزوده اند. در واقع علت استقبال از خودروی زانتیا، بهره گیری از سیستم هیدروپنوماتیک در طراحی آن می باشد که امکان تجربۀ یک رانندگی خوب را برای سرنشینان این اتومبیل فراهم می آورد. شارژ گوی زانتیا در طراحی خودروهای هیدروپنوماتیک مورد استفاده قرار گرفته می شود و نقش بسزایی در عملکرد اتومبیل و کنترل پذیری فرمان خواهد داشت.

شارژ گوی زانتیا دارای عملکرد خاصی در سیستم هیدروپنوماتیک می باشد. این سیستم به صورت یک گوی طراحی شده است که دارای دو بخش مجزاست که با استفاده از دیافراگم جدا از یکدیگر قرار گرفته می شوند. بخش بالای دیافراگم متشکل از گاز نیروژن و قسمت زیرین آن با روغن LHM پر می شود. تعمیرگاه زانتیا رهام جهت ارتقاء سطح آگاهی شما عزیزان، این پست را گردآوری نموده است. چرا که به صورت تخصصی قادر به مرتفع نمودن ایرادات مرتبط به قسمت شارژ گوی می باشند.

اهمیت شارژ گوی زانتیا

نحوۀ عملکرد شارژ گوی زانتیا بدین صورت است که در زمان عبور چرخ های خودرو از روی یک دست انداز، میله ای که به قطعۀ دیافراگم و شاسی زانتیا متصل شده است، فشرده می شود. این اتفاق باعث فشردگی روغن LHM در قسمت زیرین دیافراگم می شود و به نوعی به این قطعه فشار بیش از اندازه وارد می شود. گاز نیتروژن موجود در قسمت فوقانی دیافراگم نیز متراکم می شود و به نوعی ضربات وارده را خنثی می کند و قطعاً عاملی مؤثر برای جلوگیری از رساندن ضربه به سرنشینان خودرو می باشد. هنگامی که شارژ گوی صورت می گیرد، میزان گاز نیتروژن که بر اثر افت فشار، کاهش پیدا کرده است، تنظیم می گردد و بدین ترتیب می توانند عملکرد اتومبیل را در چنین موقعیت هایی تقویت کنند. دارندگان اتومبیل زانتیا می توانند با مراجعه به  تعمیرگاه زانتیا رهام نحوۀ عملکرد گوی زانتیا را چک نموده و در صورت نیاز متخصصی اقدام به شارژ گوی نمایند.

 

تعمیرگاه زانتیا رهام

آدرس: تهران ، یادگار جنوب به شمال ، بعد از پمپ بنزین فرحزاد ، اولین خروجی فرحزاد ، رو به روی گلبرگ 2 ، تعمیرگاه زانتیا روهام

تلفن تماس: 09121344863

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 109
نمایش همه
علاقه مندی ها ()