فروش تردمیل به صورت غیر حضوری و انواع دیگر آن:

 صرف نظر از انواع تردمیل بر حسب قیمت   فروش تردمیل با کیفیت ، برند و دستی یا اتوماتیک بودن آن می توان گفت در مرکز فروش هایپرجیم تردمیل هایی با کاربردهای گوناگون وجود دارند. برای ورزشکارانی که به صورت حرفه‌ای به ورزش کردن می‌پردازند و قصد دارند عضلات خود را به خصوص عضلات پای خود را تقویت نمایند از تردمیل های فوق حرفه ای استفاده می شود. همچنین ورزشکاران آماتور و یا افراد غیر حرفه ای می توانند از تردمیل های معمولی و یا تردمیل های با تجهیزات ساده تر استفاده نمایند که البته خرید آن کاملا سلیقه ای است. بر حسب کاربرد تردمیل می توان آن را به انواع باشگاهی و خانگی دسته بندی نمود. تردمیل باشگاهی با تجهیزات پیشرفته، تسمه فوق العاده قوی، تنظیم سرعت و تنظیم شیب به صورت اتوماتیک و با ظرفیت بالای وزنی افراد قابل تعمیم به افراد ورزشکار بسیاری می باشند و همچنین می توانند در طول روز ساعات بسیاری را به فعالیت بپردازند.

 اما تردمیل های خانگی با ظرفیت وزنی خاص یک فرد و بر حسب بودجه فرد خریداری شده و در منازل مورد استفاده قرار می گیرد. تردمیل های تاشو و تردمیل های معمولی هر کدام در مکان های خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. فروش تردمیل را با قیمت ارزان انجام دهید.

تردمیل هایی که به راحتی تا می شوند در منازل یا مکان هایی مورد استفاده قرار خواهند گرفت که جای کافی برای قرارگیری آن وجود نداشته باشد. تردمیل‌ها را همچنین می‌توان از نظر نوع تنظیم شیب و تنظیم سرعت، نوع نمایشگر و پارامترهای دیگری دسته بندی نمود.

خرید و فروش تردمیل خانگی  به صورت اینترنتی و یا غیر حضوری نسبت به خرید و فروش حضوری دارای مزیت های بسیار زیادی است. خصوصاً در سال اخیر و با توجه به بیماری کرونا و همه گیر شدن آن، بهتر است کمتر در مجامع حضور پیدا نماییم و تا حد ممکن خریدهای خود را به صورت غیر حضوری به انجام برسانیم تا علاوه بر این امر در وقت و هزینه صرفه جویی شود.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 156
نمایش همه
علاقه مندی ها ()