کمپرسور اسکرو یکی از دستگاه های مهم و پرکاربرد در صنعت محسوب می شود. این نوع کمپرسور از دسته بندی کمپرسور با خاصیت جابجایی مثبت به شمار می رود که با چرخش دوار فرآیند متراکم سازی هوا را انجام می دهد. استفاده از چنین دستگاه هایی می تواند به بهینه سازی انرژی در راه اندازی برخی از سیستم های مکانیکی کمک کند. به طور کلی دستگاه های کمپرسور اسکرو به دلیل مکانیزمی که از آن برخوردار هستند در صنایع خودروسازی، هوایی و غیره مورد استفاده قرار گرفته می شوند. خرید کمپرسور اسکرو را از طریق سایت فروشگاه مکانیکا با بهترین قیمت انجام دهید.

فروشگاه مکانیکا یکی از مراکز تأمین و عرضه کنندۀ دستگاه های صنعتی از جمله دستگاه های کمپرسور هوای فشرده از جمله کمپرسور اسکرو با برندهای معتبر و ظرفیت های متفاوت می باشند.

فروش انواع کمپرسور اسکرو با خاصیت جابجایی مثبت

دستگاه کمپرسور اسکرو با فرآیند فشرده سازی قادر به کاهش حجم سیالات و افزایش فشار خروجی دستگاه می شوند. به نوعی کاربرد مکانیزم دستگاه های کمپرسور را می توان در تجهیزات دندانپزشکی و فرآیند ساخت لوازم برقی آشپزخانه همچون یخچال و غیره ملاحظه نمود. البته در ظرفیت های بزرگ می توان در صنعت ساخت موتورهای هواپیما کاربرد آنها را ملاحظه نمود. از مزایای کمپرسور اسکرو می توان به قدرت بالایی آنها نسبت به کمپرسورهای داینامیک اشاره نمود. در واقع در دو نوع رفت و برگشتی و دوار ساخته می شوند و نوعی مصارف خاص خود را در صنایع مختلف دارند.

در گذشته نیاز به کمپرسورهایی با چرخش قوی و ظرفیت بالا داشتند که با پیشرفت تکنولوژی توانستند موفق به ساخت انواع کمپرسور اسکرو گردند. این نوع دستگاه های کمپرسور مجهز به دو روتور مارپیچی به حالت نری و مادگی می باشند که از مزایای آنها جهت فشرده سازی هوا استفاده می کنند. این دستگاه از حساسیت و دقت بالا برخوردار هستند و در اندازه های متفاوت درون دستگاه های کمپرسور اسکرو قرار گرفته می شوند. جهت خرید کمپرسور اورجینال و ارزان می توانید با کارشناسان فروش مکانیکا تماس حاصل فرمائید.

آدرس : تهران،نعمت آباد، میدان ثارالله، نبش پمپ بنزین،مکانیکا کمپرسور (دفتر فروش)

شماره تماس:02155855359

همراه:09123366967    نوری

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 195
نمایش همه
علاقه مندی ها ()