آیفون تصویری تکنما از پرفروش ترین برندهای موجود در بازار محسوب می شود. آیفون تصویری به نوعی جایگزین آیفون های صوتی هستند که امروزه اکثر ساختمان ها تجهیز به این مدل آیفون ها می باشند. شرکت تکنما فعالیت خود را در سال 1389 آغاز نمود و توانست با گذشت زمان محصولاتی با کیفیت تولید و روانۀ بازار نمایند. هم اکنون انتخاب مدل آیفون برای افرادی که به دنبال تهیۀ آپارتمان می باشند، حائز اهمیت می باشد. بنابراین در زمان خرید آیفون تصویری تکنما  می بایست مشخصات فنی آنها به طور دقیق مطالعه نمائید و سپس متناسب با نیاز مجموعه و بودجه، بهترین آیفون تصویری را تهیه فرمائید. فروشگاه تکنما شاپ به عنوان نمایندگی مرکزی شرکت تکنما در تهران فعالیت دارد و با بررسی وضعیت بازار توانسته اند انواع آیفون تصویری تکنما با حافظه و بدون حافظه را با قابلیت های پیشرفته در دسترس انتخاب مشتریان قرار دهند.

عوامل مؤثر بر تعیین قیمت آیفون تصویری تکنما

قیمت آیفون تصویری تکنما بر پایۀ عوامل متعددی تعیین می گردد که می توان به آپشن های دستگاه و سطح کیفیت متریال به کار رفته در آنها اشاره نمود. البته طراحی مدل آیفون نیز به نوبۀ خود بر روی قیمت آیفون تأثیرگذار خواهد بود. اگر تلاش برای تعویض و خرید آیفون تصویری با صفحه نمایشگر تاچ یا همان لمسی می باشید، به سهولت می توانید از میان انواع آیفون تصویری تکنما، دستگاه مورد نظر را خریداری نمائید.

اگر به دنبال افزایش سطح امنیت ویلای شخصی و یا یک ساختمان می باشید، می توانید از مزایای آیفون های تصویری تکنما رنگی با آپشن های امنیتی بیشتر بهره گیرید. چنین دستگاه هایی به دلیل قابلیت های پیشرفته ای که از آن برخوردار هستند، باعث می گردد تنها ساکنین ساختمان با در اختیار داشتن کارت مخصوص و یا ثبت اثر انگشت وارد مجموعه گردند. جهت سفارش آنلاین خرید آیفون تصویری  می توانید به فروشگاه اینترنتی تکنما شاپ مراجعه نموده و همراه با گارانتی دستگاه مورد نظر را خریداری نمائید.

 

 تکنما شاپ

آدرس: تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

          بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6 شرقی 

          ........................................  

شماره های تماس: 02166000074 و 02166000073

همراه: 09120663920

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 173
نمایش همه
علاقه مندی ها ()