دستگاه آب میوه گیری صنعتی: این دستگاههای برقی ابعاد بزرگتری نسبت به مدلهای خانگی دارند و قادر هستند به شکل کاملا اتوماتیک در عرض چند ثانیه حجم بیشتری از میوه ها را آبگیری کنند. مدلهای صنعتی معمولا از جنس آلومینیوم یا استیل ساخته می شوند و در آشپزخانه های صنعتی بزرگ و رستوران های زنجیره ای کاربرد دارند.

دستگاه‌های آب میوه گیری صنعتی انواع مختلف داشته و می‌توان آن‌ها را بر اساس شکل ظاهری و ظرفیت‌شان به سه مدل ایستاده، رومیزی و سلف سرویس تقسیم کرد.

این دستگاهها قدرت موتور بالایی دارند و میزان بازدهی آنها بسته به حجمی که دارند تا ۱۰۰ کیلوگرم یا بیشتر نیز می رسد. خرید آب میوه گیری را با قیمت ارزان از سایت انجام دهید. 

دستگاه آب انار گیری، دستگاه آب پرتقال گیری، دستگاه آب گوجه گیری، دستگاه آبلیمو گیری و آبغوری گیری از مهم‌ترین دستگاه‌های آب میوه گیری صنعتی محسوب می شوند.

راهنمای خرید آب میوه گیری صنعتی : فروشگاه تجهیزات

چنانچه قصد خرید آب میوه گری را دارید باید به نکات زیر توجه کنید:

قدرت موتور دستگاه آب میوه گیری صنعتی از 1 اسب بخار تا 2 اسب بخار متغیر است که با توجه به نوع نیاز و هزینه مصرفی میتوانید خرید خود را انجام دهید.

ظرفیت آب میوه گیری نیز هنگام خرید باید در نظر گرفته شود؛ دستگاهی را باید انتخاب کنید که جوابگوی حجم کار و مصرف روزانه شما باشد.  

بدنه آب میوه گیری باید بتواند حجم بالای فشار کار را تحمل کند و از جنس ضدزنگ و قابل شستشو ساخته شود.  خرید آبمیوه گیری صنعتی را از سایت با بهترین کیفیت انجام دهید.

جنس تیغه دستگاه باید از موادی مانند استیل ضدزنگ ساخته شود تا در مقابل رطوبت و شستشو آسیبی نبیند.

به سرعت آب میوه گیری نیز باید توجه کنید؛ هر چه سرعت چرخش موتور دستگاه بیشتر باشد، بازدهی آن نیز افزایش می یابد.

نکته بعدی در خرید یک آب میوه گیری مناسب، دهانه دستگاه می باشد که باید بزرگ باشد تا بتوان میوه های بیشتری را وارد دستگاه کرد.

انواع آب میوه گیری را از فروشگاه تجهیزات بخواهید

فروشگاه تجهیزات با عرضه‌ی انواع دستگاه‌های آب میوه گیری در مدل‌های مختلف با کاربردهای متنوع این امکان را برای متقاضیان فراهم آورده تا دستگاه دلخواه خود را با توجه به نیازشان تهیه و خریداری کنند.

فروشگاه تجهیزات 

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 102
نمایش همه
علاقه مندی ها ()