ساخت سوئیچ ماشین نیاز به یک سری امکانات جدید و پیشرفته دارد که شرکت های خودروسازی توانسته اند با بهره گیری از علم روز دنیا، موفق به انجام این فعالیت گردند. در واقع سوئیچ های ضد سرقت با عنوان ایموبلایزر در طراحی نسل جدید اتومبیل ها از سال 2000 به بعد در سطح جهان مورد استفاده قرار گرفته شد. هم اکنون شاهد ساخت ریموت ماشین با فناوری پیشرفته می باشیم که سطح امنیت آنها را نسبت به گذشته بهبود بخشیده اند. طراحی و خدمات ساخت سوئیچ ماشین به نحوی است که یک قفل نرم افزاری بر روی ECU تعبیه می کنند و مجهز به چیپ الکترونیکی است که حاوی کد دسترسی می باشد. بدین ترتیب قبل از وارد کردن سوئیچ اتومبیل داخل استارتر، می بایست در ابتدا کد تعریف شده برای سیستم ایموبلایزر اتومبیل ارسال گردد.

ساخت انواع سوئیچ و ریموت ماشین در کوتاه ترین زمان

در صورت صحیح بودن و تطابق کدها با یکدیگر، اتومبیل برای روشن شدن آماده خواهد بود. مرکز تخصصی تهران کار کی با آگاهی داشتن نسبت به فرآیند ساخت ریموت ماشین و بهره گیری از دستگاه های تمام اتوماتیک و افراد متخصص، آمادۀ ارائه خدمات ساخت سوئیچ ماشین با فناوری های روز دنیا می باشند.

با توجه به اینکه در حال حاضر رانندگان ماشین های لوکس و وارداتی در ایران نمی توانند دسترسی آسان به نمایندگی فروش همان کمپانی داشته باشند، در صورت بروز هر گونه ایراد فنی برای ریموت و سوئیچ اتومبیل خود، می توانند به مجموعۀ تهران کار کی مراجعه نمایند. با توجه به مطالب مذکور، این مجموعه با هدف ارائه خدمات ساخت ریموت ماشین با برندهای وارداتی فعالیت دارد و توانسته با بهره گیری از نیروی متخصص و ابزارآلات مخصوص و پیشرفته در این حوزه به فعالیت خود ادامه دهد. بنابراین می توانید جهت ساخت کپی سوئیچ ماشین و انواع ریموت اتومبیل های لوکس با کارشناسان فنی مجموعۀ تهران کار کی تماس گرفته و پس از استعلام هزینه و آمادگی مجموعه نسبت به چگونگی و مدت زمان ارائه خدمات، خدمات مورد نیاز خود را با آسودگی خاطر دریافت نمائید.

  تهران کار کی 

آدرس : تهران ، اتوبان بابایی به سمت غرب ، حدفاصل هنگام و اتوبان امام علی ، جنب کوی قمر بنی هاشم ، مجتمع خودرویی صدر

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 113
نمایش همه
علاقه مندی ها ()