لیفتراک از جمله ماشین آلات مهم و کاربردی است که صنایع مختلف از مزایای آن برای جا به جایی محصولات مختلف استفاده می نمایند. فروش لوازم یدکی لیفتراک بخشی از بازار خرید و فروش قطعات ماشین آلات سنگین را به خود اختصاص داده است. بدین وسیله افرادی که در صدد برای تأمین تجهیزات ماشین آلات سنگین می باشند، می توانند با مراجعه به مراکز توزیع همچون پارت یدک راهسازی، با آسودگی خاطر  خرید لوازم یدکی لیفتراک کوماتسو، هیوندا، هپکو، کاترپیلار، ولوو و ... را با تضمین اصل بودن انجام دهید.

قطعات انواع لیفتراک

لیفتراک برقی، لیفتراک گازوئیلی و لیفتراک دو گانه سوز از جمله دسته بندی های اصلی انواع لیفتراکی هستند که توسط شرکت های معتبر داخلی و خارجی ساخته می شوند. بدین ترتیب صنایع مختلف متناسب با حجم فعالیتی که دارند می توانند مناسب ترین لیفتراک را تهیه نمایند. شاخک یا چنگال به عنوان یکی از قطعات اصلی لیفتراک به شمار می رود که معرف نوع عملکرد و کارایی این نوع ماشین می باشد و امکان جا به جایی کالاها را در مسیر عمودی فراهم می آورد. بدین وسیله یک انباردار به سهولت می تواند پروسۀ حمل و نقل محصولات را تسریع ببخشد و دیگر نیاز به دخالت مستقیم کارگران نداشته باشند و با حداقل نیرو می توانند کارهای خود را هندل کنند. فروش قطعات لیفتراک از طریق سایت انجام می گیرد. 

با توجه به اینکه لیفتراک نیز دارای ساختار مکانیکی است. در صورت ایجاد نقص فنی و آسیب دیدگی هر یک از لوازم یدکی لیفتراک ، نسبت به تعویض آنها اقدام نمائید. به عبارتی سالم بودن قطعات، سرعت عملکرد لیفتراک دو چندان می نماید و با مشاهدۀ کوچکترین نقص فنی بایستی مورد بررسی قرار گرفته شود. چنگال هایی که برای ماشین آلات لیفتراک مورد استفاده قرار گرفته می شوند در راستای عمودی حرکت می کنند. بدین وسیله کالاها را با ظرفیت معین جا به جا می کند و عدم رعایت این نکته از سوی اپراتور می تواند صدمات فنی برای لیفتراک بوجود آورد.

 

  پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 86
نمایش همه
علاقه مندی ها ()