توربو شارژ هايما s5 از قطعات مختلفی تشکیل شده است و هر یک از اجزای آن تأثیر مستقیم بر روی عملکرد کلی خودرو دارد. خودروی هایما s5 توسط ایران خودرو در داخل عرضه می شود و به عنوان یکی از اتومبیل های کراس اور محسوب می شود که مجهز به گیربکس 6 دنده اتوماتیک با پیشرانه 4 سیلندر توربو شارژ می باشد. از این رو مشاهدۀ نقص فنی در قسمت توربو شارژ هایما s5 نیاز به بررسی وضعیت عملکرد این قطعه و لوازم یدکی درگیر دارد. اگر با نحوۀ عملکرد توربو شارژ آشنا نمی باشید، پس همراه ما باشید تا در ادامه بیشتر به این موضوع مهم خواهیم پرداخت. بدین وسیله بیشتر به اهمیت خرید توربو شارژ هایما اس 5  می پردازیم که هم اکنون با آسودگی خاطر می توانید از طریق فروشگاه توربو شارژ سیف الهی به صورت اورجینال تهیه نمائید.

مهمترین ویژگی توربو شارژ هایما s5

از عملکرد فنی خودروی هایما s5 می توان به قدرت 161 اسب بخار، گشتاور 223 نیوتن متر و حداکثر سرعت 170 کیلومتر بر ساعت آن اشاره نمود. بدین ترتیب استفاده از توربو شارژ در طراحی موتور این خودرو، عملکرد و توان موتور را تقویت نموده است و راننده هنگام چرخش در قسمت های مارپیج خودرو به هیچ عنوان لرزشی را احساس نمی کند. به همین دلیل توربو شارژ هایما s5 توانسته کارایی موتور را بهبود ببخشد. فروش توربو شارژ هایما اس 5 از طریق سایت انجام می گیرد.

بدین ترتیب زمانی که با مشکل و کاهش عملکرد موتور رو به رو شدید، توصیه می کنیم قسمت های مختلف موتور، سیستم احتراق و توربو شارژ دقیق تر مورد بررسی قرار گرفته شود. بدین وسیله در صورت نیاز هر چه زودتر نسبت به تعمیر و یا خرید مجدد توربو شارژ هایما اس 5  اقدام نمائید. با توجه به این قطعات خودروی هایما وارداتی هستند، جهت خرید توربو شارژ هایما s5 به مراکز معتبری همچون فروشگاه توربو شارژ سیف الهی مراجعه نمائید. هماهنگی های لازم جهت مراجعه حضوری به فروشگاه با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید.

 فروشگاه توربو شارژ سیف الهی

آدرس : تهران , خیابان قزوین , دوراهی قپان , پلاک 948

ایمیل : turbo_seyfollahi@gmail.com

همراه : 09127044314 

09212068607

خط ویژه : 55786865

فکس : 55191341

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 93
نمایش همه
علاقه مندی ها ()