ویدئو پروژکتور یکی از لوازم و ابزارآلات آموزشی است که به عنوان یک وسیلۀ کمکی در راستای نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ در سالن های کنفرانس و همایش به کار گرفته می شوند. البته کاربرد این دستگاه را در حوزۀ آموزش به وفور می توان ملاحظه نمود چون آموزش تصویری درک بهتری را برای افراد ایجاد می کند. بدین ترتیب متناسب با محیط های مختلف به سهولت می توانید بهترین پروژکتور را تهیه نمائید که کاربری مفید داشته باشد و در عین حال از قیمت مناسب برخوردار باشند. فروشگاه نیزار کالا بیش از یک دهه است که توانسته فعالیت خود را در زمینۀ تولید و  فروش ویدئو پروژکتور  آغاز نموده و با بهره گیری از مهندسین متخصص و قطعات پیشرفته توانسته اند موفق به تولید محصولاتی با کیفیت گردند.

خرید باکیفیت ترین ویدئو پروژکتور

کاربرد ویدئو پروژکتور را تا کنون در محیط کلاس های درسی و آموزشی، سالن های اجتماعات، مراکز دولتی، شرکت های کوچک و بزرگ مشاهده نموده اید. با استفاده از این دستگاه، داده های تصویری را که تهیه نموده اید در ابعاد بزرگ برای تعداد زیادی مخاطب نمایش می دهید. بدین وسیله بینندگان با دیدن تصاویر درک بهتری از مطالب خواهند داشت و کیفیت آموزش به میزان قابل توجهی افزایش پیدا می کند.

وضوح رنگ، شفافیت تصویر، نوع پورت، ابعاد، وزن، کیفیت تصویر، قابلیت نمایش تصاویر نسبت به میزان نور و روشنایی محیط، قابلیت اتصال از طریق وای فای، قابلیت پخش تصاویر سه بعدی و ... تنها برخی از مواردی هستند که هنگام خرید ویدئو پروژکتور بایستی مورد بررسی قرار گرفته شوند.

لازم به ذکر است که پارامترهای مذکور بر روی قیمت ویدئو پروژکتور تأثیرگذار می باشد. بدین وسیله متناسب با نوع کاربری و شرایط محیطی می توانید کاربردی ترین ویدئو پروژکتور پرتابل وای فای دار را خریداری نمائید. جهت سفارش آنلاین  خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید و پس از مشورت با کارشناسان فروش، بهترین محصول را همراه با گارانتی معتبر سفارش دهید.

 

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 160
نمایش همه
علاقه مندی ها ()