فروش فن در دسته بندی فن پروانه ای یا فن اکسیال در بازار صورت می پذیرد. فن به عنوان دستگاهی است که دارای چند ردیف پروانه پره دار می باشد که به صورت دوار با دریافت انرژی الکتریسیته قابلیت ایجاد جریان پیوستۀ هوا را فراهم می آورد. کارکرد اصلی فن برای ورود هوای تازه و خروج هوای آلوده و گرم یک محوطه می باشد.

به همین دلیل استقبال از خرید و  فروش فن به منظور خنک کردن دستگاه، ماشین آلات و سیستم های الکترونیکی است. بنیس کمپانی به منظور برآورده نمودن نیاز صاحبان صنایع توانسته در لیست محصولات فروشگاه، موفق به عرضۀ انواع فن و فیلتر با برندهای معتبر و قیمت مناسب گردند. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با واحد فروش مجموعه تماس بگیرید.

فروش فن از نظر نوع کاربری

تسمه، یاتاقان، پولی، شفت، پروانه، بدنه و الکتروموتور از جمله اجزای اصلی فن محسوب می شوند که نقش تعیین کننده بر روی نحوۀ عملکرد فیزیکی آن دارند. فروش فن در طرح های متنوعی صورت می پذیرد چون متناسب با کاربری های مختلف می بایست فن مناسبی درون سیستم الکتریکی تعبیه شود که توانایی خنک سازی مدارهای داخلی را داشته باشند. هم اکنون می توانید کاربرد گستردۀ فن های پروانه ای را می توانید در فرآیند تولید لوازم برقی خانگی، سشوار، تابلوهای برق، کیس های کامپیوتر و دستگاه های صنعتی و ... مشاهده نمائید.

فروش فن بر اساس نوع کاربردی در جریان هوا به صورت فن های جریان محوری، فن های سانتریفیوژ و فن های جریان متقاطع صورت می پذیرند. این در حالی است که فروش فن بر مبنای نحوۀ عملکرد در دسته بندی فن های خانگی (فن خانگی پروانه ای، پره محوری و لوله محوری) و فن های صنعتی انجام می گیرد. خرید فن و فیلتر را از طریق سایت انجام دهید. 

در صورت نیاز به تأمین انواع فن با کیفیت می توانید از طریق مجموعۀ بنیس کمپانی اقدام نمائید.

بنیس کمپانی 

 آدرس : تهران، لاله زارجنوبی، کوچه بوشهری، پاساژ تهران الکتریک، طبقه 3، واحد417

تلفن : 02133991726-02133993254-02133991767

فکس : 02133962420

ایمیل : Benis_company@yahoo.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 180
نمایش همه
علاقه مندی ها ()