فروش لاستیک در دسته بندی های متفاوت صورت می پذیرد چون تنوع مدل های اتومبیلی که توسط شرکت های خودروسازی به بازار عرضه شده اند، متنوع هستند. مشخصات فنی لاستیک ها بر روی دیوارۀ خارجی آنها درج می شود. بدیهی است افرادی که قصد خرید لاستیک خودرو دارند، بایستی اطلاعات جامعی نسبت به این علائم اختصاری و ارقام داشته باشند. در ادامۀ مقاله تلاش می کنیم به برخی از نکات مهم  فروش لاستیک ارزان اشاره نمائیم، تا بدین وسیله متناسب با مدل های مختلف اتومبیل، بتوانید بهترین تایر را تهیه نمائید. فروشگاه چرخ و یدک به عنوان یکی از مراکز توزیع کنندۀ تایر در تهران فعالیت خود را آغاز نماید. بدین وسیله شما با آسودگی خاطر می توانید بهترین تایر ایرانی و یا خارجی را متناسب با کیفیت و بودجه ای که در اختیار دارید، تهیه نمائید.

فروش لاستیک در مدل های مختلف

به همین دلیل در سطح بازار شاهد فروش لاستیک  و فروش رینگ اسپرت در مدل های مختلف می باشیم. بدین وسیله افرادی که در مناطق مختلف حضور دارند، می توانند تایرهای متفاوتی را برای اتومبیل خود تهیه نمائید. بهترین روش برای خرید لاستیک با سایز استاندارد، مطالعۀ دفترجه راهنمای آن است. در صورت عدم استفاده از دفترچه راهنما، می توانید در کنار درب ها و زیر کاپوت این مشخصات را به طور دقیق ملاحظه نمائید.

تولید کنندگان تایر به صورت متریک و اینچ تایرهای خود را سایزبندی می کنند. جهت تعیین نوع کاربری تایر، می بایست اطلاعات دقیق نسبت به مفاهیم حروف اختصاری لاتین مندرج بر روی تایر داشته باشید. فروش لاستیک سواری، کراس اور و ماشین های سبک باری با حرف p صورت می گیرد. این در حالی است که فروش لاستیک کامیون های سبک که قابلیت حمل بارهای سنگین را دارند با علامت اختصاری LT تعیین می شوند. جهت کسب اطلاعات دقیق و سفارش آنلاین لاستیک خودرو می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید.

 

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ واحد 1 و 2 و 3 

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر : 33569328-021    33569862-021    33508201-021    33508217-021  

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 84
نمایش همه
علاقه مندی ها ()