اتومبیل های بسترن از محصولات شرکت فاو چین محسوب می شود که در ایران توسط کمپانی خودروسازی بهمن موتور وارد، مونتاژ و تولید می شوند. خودروهای بسترن همچون دیگر خودروها ممکن است نیاز به تعویض قطعات داشته باشند. از این رو جهت خرید قطعات بسترن می بایست به مراکز معتبر مراجعه نمائید و متناسب با مدل اتومبیل و نوع قطعات معیوب، لوازم یدکی اورجینال را برای اتومبیل خود تهیه فرمائید. فروشگاه نیوپارت یکی از مراکز تأمین کنندۀ قطعات بسترن در تهران راه اندازی شده و توانسته پس از بررسی وضعیت بازار داخل و مدل های رایج خودروی بسترن، شرایط را برای فروش انواع قطعات بسترن B30، B50F، B50، B70 و ... مهیا نمایند.

نکات طلایی خرید قطعات بسترن

همانطور که از ابتدا بدان اشاره نمودیم، خودروهای بسترن شامل قطعات متعددی هستند که سالم بودن هر یک از آنها بر روی کیفیت رانندگی تأثیرگذار می باشد. بنابراین دارندگان خودروهای بسترن تلاش می کنند، به محض مشاهدۀ نقص فنی برای اتومبیل خود، نسبت به مرتفع نمودن آن اقدام نمایند. با خرید قطعات بسترن اصل و جایگزین نمودن آنها بجای قطعات معیوب، می توانید از افزایش میزان خسارت وارده به اتومبیل جلوگیری نمائید.

قطعات بسترن در دسته بندی های متفاوت منجمله لوازم یدکی موتوری، لوازم یدکی بدنه، قطعات شاسی، لوازم یدکی برقی بسترن، قطعات سیستم احتراق، قطعات کابین راننده، قطعات چراغ جلو و عقب و ... قرار دارند که متشکل از انواع قطعات کوچک و بزرگ هستند. در زمان خرید قطعات و لوازم یدکی بسترن، بررسی و مقایسۀ مشخصات فنی قطعات اصل با قطعات آسیب دیده باید به صورت جدی صورت گیرد.

ضمن آنکه بایستی از اصل بودن قطعات بسترن اطمینان حاصل نموده و جهت تأمین آنها به فروشگاه های معتبر مراجعه نمائید. پیش از خرید لوازم یدکی بسترن ، استعلام لیست قیمت قطعات بسترن به شما کمک می کند که بتوانید لوازم یدکی اورجینال تهیه نمائید. مجموعۀ نیوپارت با داشتن سابقۀ درخشان در حوزۀ تأمین قطعات خودروهای بسترن، همواره آمادۀ ارائه بهترین خدمات حضوری و اینترنتی به مشتریان گرامی می باشند.

 فروشگاه نیوپارت  

دفتر مرکزی:  تهران - خیابان امیرکبیر - پاساژ کاشانی

طبقه سوم - پلاک 303

تلفن تماس: 5-33960904-021

تلفن همراه: 09128006830

ایمیل: info@newpart-shop.com

ساعت کار فروشگاه: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18.30 - پنجشنبه 9 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 85
نمایش همه
علاقه مندی ها ()