لاستیک کومهو یکی از برندهای معروف در بازار به شمار می رود. این کمپانی لاستیک سازی توانست فعالیت حرفه ای خود را در کشور کرۀ جنوبی آغاز نماید و بر اساس استانداردهای بین المللی انواع تایر خودرو را در مدل های مختلف تولید و به بازار مصرف عرضه نمایند. در حال حاضر شاهد فروش لاستیک کومهو در مراکز توزیع تایرهای خودرو می باشیم. این برند در ایران از محبوبیت بالایی برخوردار است و خیلی از رانندگان متقاضی خرید لاستیک کومهو سواری، شاسی بلند، باری و ... هستند. با مراجعه به فروشگاه چرخ و یدک به سهولت می توانید متناسب با مدل اتومبیل، بهترین تایر کومهو را تهیه نمائید.

امروزه با مراجعه به مراکز معتبر به سهولت می توانید بهترین تایر را برای اتومبیل خود تهیه نمائید. جهت خرید لاستیک کومهو ، در نظر گرفتن مشخصات فنی محصولات ضرورت دارد. به عبارتی بررسی شرایط محیطی، نوع خودرو، نوع ساختار تایر، سال تولید، حداکثر سرعت مجاز خودرو و وزن اتومبیل برخی از موارد مهم و طلایی هستند که بدون شک بر روی انتخاب لاستیک خودرو مؤثر می باشند.

خرید لاستیک کومهو با گارانتی معتبر

پیشرفت تکنولوژی باعث گردیده تا شرکت لاستیک سازی کومهو بتواند از فناوری روز جهت ساخت محصولات کمپانی بهره گیرند. مشخصات فنی درج شده بر روی تایر به صورت نشانه های اختصاری هستند که هر کدام از حروف لاتین و اعداد دارای مفاهیم معینی می باشند. بدین ترتیب افرادی که به دنبال خرید لاستیک کومهو سواری هستند، بر مبنای مدل اتومبیل به سهولت می توانند لاستیک مناسبی را تهیه نمایند. شاخص سرعت مجاز، حداکثر بار مجاز، سال تولید، کیفیت، ابعاد لاستیک، جنس مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ تایر و ... از مهمترین مواردی به شمار می روند که هنگام خرید لاستیک دانلوپ و لاستیک کومهو بایستی به آنها توجه داشته باشید. هم اکنون به سهولت می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک به صورت اورجینال با قیمت ارزان همراه با گارانتی معتبر مناسب ترین لاستیک کومهو را خریداری نمائید.

   فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ واحد 1 و 2 و 3 

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر : 33569328-021    33569862-021    33508201-021    33508217-021  

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 119
نمایش همه
علاقه مندی ها ()