شارژ کپسول نیاز به ابزارآلات مخصوص دارد و توسط افراد مجرب و آموزش دیده این فرآیند صورت می پذیرد. آتش سوزی همچون هر حادثۀ دیگری خبر نمی کند و به همین دلیل بایستی اقدامات پیشگیرانه در رابطه با این موضوع صورت گیرد. به طور کلی ساختمان ها با کاربری های مختلف بایستی تجهیز به کپسول های آتش نشانی باشند تا بدین وسیله بتوانند در صورت وقوع حوادث آتش سوزی، پیش از گسترش آتش، با استفاده از کپسول بتوانند آن را مهار کنند. هم اکنون مراکز متعددی در حوزۀ خدمات شارژ کپسول فعالیت می کنند، از این رو می توانید نسبت به شارژ مجدد برخی از انواع کپسول اقدام نمائید. خدمات ایمنی آتش گریز تهران با تأمین دستگاه های تمام اتوماتیک و پرسنل مجرب توانسته بهترین شرایط ارائه خدمات شارژ کپسول آتش نشانی را در تهران به مشتریان خود ارائه دهد.

شارژ کپسول و تحویل فوری

تحویل فوری، بازدید از فرآیند شارژ کپسول آتش نشانی و تعیین تعرفۀ استاندارد و متعارف از جمله خدماتی است که توسط این مجموعۀ معتبر به مشتریان ارائه داده می شود. فروش و شارژ کپسول آتش نشانی در دسته بندی متفاوت صورت می پذیرد. بدین ترتیب پس از بررسی مشخصات فنی مندرج بر روی برچسب های کپسول، نسبت به شارژ آنها اقدام نمائید. شارژ کپسول پودری، آب و گاز، پودر و گاز، دی اکسید کربن، هیدروژنی و ... متفاوت از یکدیگر صورت می پذیرد. ضمن آنکه اجرای این فرآیند توسط دستگاه های تمام اتوماتیک منطبق بر دستورالعمل اصلی و درصد مواد اولیۀ تشکیل دهنده انجام می گیرد.

رعایت پرتکل های ایمنی حین انجام فرآیند شارژ کپسول، ضرورت دارد. ضمن آنکه در مراکز شارژ کپسول های آتش نشانی، خدماتی منجمله بررسی عملکرد اهرم و شیوۀ صحیح مهار آتش صورت می پذیرد. همچنین قسمت های مختلف کپسول از نظر سالم بودن مورد بررسی قرار گرفته می شوند. جهت  خرید کپسول آتش نشانی و دریافت خدمات شارژ کپسول آتش نشانی می توانید با گروه خدمات ایمنی آتش گریز تهران تماس گرفته و اطلاعات جامعی در رابطه با چگونگی دریافت خدمات و هزینۀ شارژ کپسول کسب نمائید.

خدمات ایمنی آتش گریز تهران 

آدرس: حسن آباد - خیابان وحدت اسلامی - جنب پمپ بنزین - ابتدای کوچه شهید ارزانی

تلفن تماس: 02166963703

تلفن همراه: 09127329355 - 09120732013 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 178
نمایش همه
علاقه مندی ها ()