نایلون شیرینگ در انواع متفاوت تولید و عرضه می شوند. بدین ترتیب صنایع مختلف در زمان خرید نایلون شیرینگ می بایست به این نکتۀ مهم توجه داشته باشند و متناسب با جنس محصولات، این نوع پلاستیک را تهیه نمایند. افزایش چگالی و یا جذب پذیری و استحکام نایلون باعث ماندگاری بیشتر بسته بندی اقلام می گردد. پس از خاصیت تغییر شکل پلاستیک شیرینگ، قابلیت چاپ پذیری از دیگر ویژگی های بارز نایلون شیرینگ به شمار می رود. رول شیرینگ در ابعاد متفاوت قابل خریداری است و صنایع مختلف متناسب با سایز محصولات و مدل بسته بندی اقلام می توانند به طور مستقیم از طریق ناب پلاستیک با نازل ترین قیمت خرید نایلون شیرینگ را انجام دهید.

خرید انواع نایلون شیرینگ حرارتی

معمولاً فروش نایلون شیرینگ به صورت فیلم ساده و یا رولی بغل باز شو متناسب با دستگاه های شیرینگ صندوقی یا کابینی عرضه می شوند. در نتیجه صاحبان صنایع با آسودگی خاطر متناسب با اقلام مختلف، به سهولت می توانند انواع نایلون شیرینگ POF، PVC و یا PET را با ضخامت های متفاوت بر حسب میکرون تهیه نمایند. شیوۀ استفاده از پلاستیک شیرینگ حرارتی با استفاده از دستگاه های مخصوص به صورت صنعتی و یا دستی صورت می پذیرد. تا کنون سابقۀ خرید نایلون شیرینگ کیسه ای را جهت بسته بندی کنترل های تلویزیون داشته اید و می بایست با استفاده از حرارت سشوار، فرآیند پک کردن را انجام دهید.

امروزه اکثر کارخانجات جهت تسریع بخشیدن به فرآیند بسته بندی و حمل و نقل محصولات می توانند از نایلون شیرینگ استفاده نمایند. با توجه به مطالب مذکور، بسته بندی با استفاده از پلاستیک شیرینگ توانسته تحولی بزرگ در عرضۀ محصولات در صنایع مختلف بوجود آورد. جهت استعلام قیمت خرید نایلون حبابدار و نایلون شیرینگ می توانید از طریق واحد فروش ناب پلاستیک اقدام نمائید. این مجموعه در حوزۀ تولید و پخش نایلون های صنعتی از جمله انواع نایلون شیرینگ با ابعاد آماده و یا سفارشی فعالیت می کنند.

ناب پلاستیک

دفتر تهران : بازار تهران خ ۱۵ خرداد روبروی پامنار نبش پاساژ سعادت

کارخانه ۱ : اتوبان آزادگان روبروی خلیج فارس خ فیروزبهرام خ استاد شهریار پلاک ۶

کارخانه ۲ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار بهارستان انتهای بلوار روبروی خواجه نصیر 

کارخانه ۳ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار نارنجستان گلبرگ ۱۲ 

شماره واتس اپ:  09360464803

شماره همراه:  09129339039

شماره تماس: 02144924002

ایمیل: naabplastic96@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 178
نمایش همه
علاقه مندی ها ()