خرید لاستیک میشلن یکی از گزینه های پیش روی اکثر رانندگان حرفه ای به شمار می رود. شرکت لاستیک سازی میشلن در شهر کلرمون فران فرانسه افتتاح شده است و از سال 1889 تا کنون توانسته به عنوان یکی از برندهای برتر و شناخته شده در سطح جهان همچنان حفظ کند. چندین دهه است که کمپانی میشلن به عنوان اسپانسر برگزاری مسابقات ماشین سواری رالی، فرمول یک و موتور سواری مشارکت می کند. به همین دلایل خیلی از رانندگان متقاضی خرید لاستیک میشلن هستند. فروشگاه همپا پس از بررسی تقاضای بازار، توانسته موفق به واردات و فروش انواع لاستیک میشلن تمام فصل، زمستانی و تابستانی در لیست لاستیک های خارجی گردد. 

خرید لاستیک میشلن برای انواع اتومبیل

اگر در حوزۀ انتخاب و خرید لاستیک میشلن اصل مبتدی هستید، توصیه می کنیم پیش از اقدام به خرید، به صورت آنلاین از خدمات مشاورۀ رایگان فروشگاه هم پا بهره مند گردید. این مجموعۀ معتبر به منظور ارائه بهترین خدمات به مشتریان، همواره پاسخگوی پرسش های شما عزیزان می باشند. با انتخاب لاستیک مناسب برای اتومبیل خود، می توانید تجربۀ متفاوتی از رانندگی کسب نمائید.

با توجه به وضعیت اقتصادی و تحریم های وعظ شده در داخل کشور، می بایست هنگام خرید لاستیک میشلن از اورجینال بودن تایر اطمینان حاصل نمائید چون ممکن است برخی از افراد سودجو، لاستیک های غیر اصل را با قیمت تایرهای اورجینال در بازار عرضه نمایند. مراجعه به مراکز فروش معتبر را به شما عزیزان توصیه می کنیم، تا بدین وسیله بتوانید مناسب ترین تایر را با قیمت ارزان خریداری نمائید.

نکتۀ کلیدی که می بایست در زمان خرید لاستیک میشلن در نظر بگیرید، بررسی کیفیت تایر و تطبیق مشخصات فنی درج شده بر روی محصول می باشد. انتخاب لاستیک با کیفیت و مرغوب به شما کمک می کند که بتوانید تجربۀ خوبی از رانندگی داشته باشید. در حال حاضر جهت خرید لاستیک هانکوک و لاستیک میشلن اورجینال با قیمت ارزان می توانید به فروشگاه اینترنتی هم پا مراجعه نمائید.

  فروشگاه لاستیک هم پا

 آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info(at)hammpa(.)com

دفتر فروش: 8176 2272 021

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 86
نمایش همه
علاقه مندی ها ()