شرکت خودروسازی بی ام و در سطح جهانی شناخته شده می باشد و به عنوان یکی از برندهای لوکس، اتومبیل هایی در کلاس های متفاوت تولید و به بازار عرضه نموده اند. در نتیجه تکنولوژی ریموت بی ام و در محصولات جدید این کمپانی معتبر بسیار متفاوت از خودروهای قدیمی آن می باشند. بنابراین یکی از خدمات اصلی مراکز ساخت سوئیچ و ریموت خودروهای لوکس به شمار می رود و به دلیل برخورداری از دستگاه های تمام اتوماتیک و مدرن، قادر به ساخت سوئیچ بی ام و ، تعریف کپی ریموت، تعمیر سوئیچ بی ام و، تراش تیغه کلید، خیلی خدمات این چنینی می باشند. سوئیچ بی ام و از قطعات اصلی خودرو محسوب می شود که عامل حرکت اتومبیل می باشد. مرکز تخصصی تهران کار کی چندین سال است که با تأمین دستگاه های تمام اتوماتیک صورت پذیرفته می شود.

بی ام و یکی از بزرگ ترین کمپانی های خودروسازی در کشور آلمان شناخته می شود و توانسته اند مدل هایی با آپشن های متفاوت تولید و به بازار عرضه نمایند. در صورت مفقود شدن  سوئیچ بی ام و و یا ریموت می توانید به مراکز ارائه دهندۀ خدمات ساخت سوئیچ و ریموت خودروهای لوکس مراجعه نمائید چون این گونه مراکز مجهز به پیشرفته ترین تجهیزات هستند.

به صورت تخصصی فرآیند ساخت ریموت بی ام و انجام می پذیرد. در صورت مفقود شدن سوئیچ بی ام و می بایست در ابتدا توسط کامپیوتر فرآیند حذف کد سوئیچ مفقود شده انجام پذیرد و سپس نوبت به تعریف کددهی جدید سوئیچ است. این مراحل در خصوص ساخت ریموت بی ام و نیز صادق می باشد که البته شیوۀ ساخت کپی ریموت بی ام و با استفاده از دستگاه های پیشرفته ممکن است با یکدیگر تفاوت جزئی داشته باشد و به همین دلیل یک متخصص می تواند با امکاناتی که در اختیار دارد، چنین خدماتی را ارائه دهند. جهت دریافت خدمات اینترنتی ساخت ریموت بی ام و می توانید با واحد پشتیبانی مجموعۀ تهران کار کی تماس بگیرید.

  تهران کار کی

آدرس : تهران ، اتوبان بابایی به سمت غرب ، حدفاصل هنگام و اتوبان امام علی ، جنب کوی قمر بنی هاشم ، مجتمع خودرویی صدر

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 100
نمایش همه
علاقه مندی ها ()