توربو شارژ آلفارومئو یکی دیگر از انواع توربو شارژ موجود در فروشگاه های عرضۀ توربوهای خودرو به شمار می رود. به طور کلی مهندسین مکانیک با تلاش فراوان توانستند به منظور ارتقاء عملکرد اتومبیل در سرعت های بالا اقدام به طراحی قطعه ای نمایند که قابلیت تولید مقدار زیادی اکسیژن را داشته باشد تا بدین وسیله بتواند به فرآیند احتراق خودرو کمک نموده و سرعت احتراق را بهبود ببخشند. بنابراین  خرید توربو شارژ آلفا رومئو  برای بهبود عملکرد اتومبیل حائز اهمیت است و افرادی که قصد تیونینگ نمودن اتومبیل خود را دارند، در اولین مرحله خودرو را به این قطعه تجهیز می کنند. فروشگاه توربو شارژ سیف الهی با توجه به نوع فعالیت و بهره گیری از پرسنل مجرب و متخصص، قادر به تعمیرات و نصب انواع توربو شارژ آلفارومئو و دیگر خودروهای سبک و سنگین می باشند.

قیمت توربو شارژ آلفا رومئو بر پایۀ عوامل مهمی همچون حجم آن، اصل بودن و نرخ روز ارز تعیین می گردد. با توجه به اینکه اکثر توربو شارژهای آلفارومئو و دیگر اتومبیل ها وارداتی هستند، بدون شک نوسان قیمت ارز در داخل کشور می تواند تأثیر مستقیم بر روی نوسان قیمت توربو شارژ آلفارومئو در بازار داشته باشد.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، شاهد تحول عظیم در طراحی خودروهای سبک و سنگین هستیم که توانسته اند به نوعی بازدهی آنها را تقویت نمایند. در نتیجه با نصب توربو شارژ در مسیر خروجی اگزوز و ورودی سیلندر موتور، بتوانند به نحوی کمبود اکسیژن مورد نیاز احتراق خودرو را تأمین نمایند. به همین دلیل تعمیرات، نصب و یا خرید توربو شارژ آلفارومئو و یا دیگر برندهای اتومبیل در بازار خودرو بسیار چشمگیر می باشد. در گذشته تنها برخی از افراد که به دنبال اسپرت نمودن اتومبیل خود بودن به دنبال نصب توربو شارژ بودند ولی امروزه اکثر خودروهای پیشرفته به موتور توربو شارژ مجهز هستند. جهت اطلاع از لیست  قیمت توربو شارژ آلفا رومئو  می توانید از طریق مرکز فروش توربو شارژ سیف الهی استعلام نمائید.

  فروشگاه توربو شارژ سیف الهی

آدرس : شعبه مرکزی" تهران , خیابان قزوین , دوراهی قپان , پلاک 948

ایمیل : turbo_seyfollahi@gmail.com

همراه 1 : 09127044314

همراه 2 : 09212068607

خط ویژه : 55786865

فکس : 55191341

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 116
نمایش همه
علاقه مندی ها ()