دریافت خدمات اتوبار در سال های اخیر تسهیل یافته چون در سطح کشور شاهد راه اندازی مراکز اتوبار و باربری می باشیم. هیچ فعالیتی مهم تر از این نیست که بتوانید وسایل را بلافاصله پس از تخلیۀ کامل، از ماشین باربری، تأییدیه تحویل صحیح و سالم وسایل در محل را به مرکز ارائه دهید. به عبارتی رعایت اصول بسته بندی، حمل ایمن وسایل و رانندگی به شیوه ای مطمئن از موارد مهم و اساسی به شمار می روند که توسط مراکز  اتوبار  و باربری مورد توجه قرار گرفته می شود. جهت دریافت خدمات باربری برای حمل و نقل وسایل منزل می توانید از تجربیات مرکز اتوبار آزادی بهره مند گردید.

امروزه تنها در چند مرحلۀ آسان در هر ساعت از شبانه روز می توانید از خدمات اتوبار و باربری بهره گیرید. موقعیت مکانی از لحظۀ بارگیری تا تخلیۀ بار به صورت آنلاین برای مشتریان قابل ردیابی است. به عبارتی مشتریان می توانند مسیر حمل بار را بررسی نموده و بدین ترتیب نسبت به مسائل سرقت و یا دزدی بار مطمئن گردند. به طور کلی توصیه می کنیم پیش از دریافت خدمات اتوبار نسبت به سابقۀ فعالیت آن مجموعه اطمینان حاصل نمائید.

هم اکنون دیگر نیاز ندارید در خیابان های اطراف شهر به گشت و گذار برای تهیۀ وسیلۀ نقلیۀ باری مناسب و یا کارگر باشید. بلکه امروزه با بهره گیری از خدمات اتوبار آزادی بدون دغدغه با صرفه جویی در وقت و انرژی می توانید کارهای مربوط به اسباب کشی منزل را انجام دهید. هم اکنون با استفاده از اتوبار آزادی می توانید به سادگی در هر موقعیتی جهت اسباب کشی منزل و محل کار در سطح شهر از خدمات اتوبار و باربری در کوتاه ترین زمان برخوردار شوید. دریافت خدمات از مراکز باربری مطمئن به شما کمک می کند که بتوانید فوری تمام مراحل بسته بندی و وکیوم وسایل و حمل آنها به وسیلۀ نقلیۀ باری را با کمترین هزینه انجام دهید.

اتوبار آزادی

آدرس: خیابان آزادی ، خیابان حبیب اللهی ، بالاتر از میدان حسینی، بین کوچه چراغعلی

و ارمیون پ 149 ، ساختمان عدالت

شماره های تماس: 02166058005 - 02166047721 - 02166081205

تلفکس: 66033473-021

تلفن همراه: 09123457717 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 147
نمایش همه
علاقه مندی ها ()