پوکه معدنی در تهران را می توانید از طریق مراکز توزیع پوکه و مصالح ساختمانی تهیه نمائید. پومیس نوعی سنگ است که کاربرد آن را می توان در صنایع متفاوت ملاحظه نمود. چندین دهه است که شاهد گسترش کاربرد پوکه معدنی در سراسر جهان می باشیم. از موارد عمدۀ پوکه های معدنی می توان در فرآیند عایق سازی صوتی ساختمان ها اشاره نمود. در واقع پوکه معدنی ماسه ای در فرآیند ساخت کاشی های عایق صدا به کار برده می شوند و بدین ترتیب از محصولات تولیدی که یکی از متریال اصلی آن را پوکه معدنی تشکیل می دهند، در صنعت ساختمان سازی به کار برده می شوند. جهت خرید پوکه معدنی در تهران می توانید از طریق مجموعۀ پوکه معدنی رضایی اقدام نمائید.

مهمترین موارد کاربرد پوکه های معدنی

عایق پومیسی به طور مستقیم از طریق پوکه های معدنی تهیه می شوند. از ویژگی های مهم این نوع مواد می توان به مقاومت بالای آن در برابر حرارت بالا اشاره نمود. ضمن آنکه دارای وزن سبک بوده و عاملی مؤثر در راستای ساخت سازه های بتنی سبک می باشد. اگر به دنبال خرید پوکه معدنی در تهران می باشید، توصیه می کنیم از طریق مجموعۀ پوکه معدنی رضایی اقدام نمائید.

با توجه به کاربرد گسترده ای که سنگ پومیس در صنایع مختلف دارد، قیمت پوکه معدنی در تهران بر اساس عوامل متعددی منجمله محل استخراج، کیفیت و ابعاد آنها تعیین می گردد. از دیگر موارد کاربرد پوکه های معدنی می توان به رنگبری پارچه، ساخت سازه های عمرانی (سدسازی، ساخت اسکله، پل های بتنی و ... )، ساخت انواع آبنما، پرورش گل و گیاه، عایق حرارت در محیط های سردخانه و ... اشاره نمود. بدین ترتیب متناسب با پروژه های مختلف به سهولت می توانند از مزایای پوکه معدنی بهره گیرند. پوکه معدنی رضایی چندین سال هستند که در حوزۀ تهیۀ و توزیع انواع پوکه معدنی در تهران و حومه فعالیت می کنند.

 پوکه معدنی رضایی 

جهت مشاوره رایگان و ارتباط با ما با شماره های زیر تماس بگیرید

تلفن تماس: ۰۹۱۸۵۳۹۲۷۷۰  -  ۰۹۳۷۱۶۲۹۰۸۹

آدرس معدن : سنندج  - کیلومتر ۳۰جاده قروه - روستای دیرکلو (معدن قائم )

آدرس انبار مرکزی: سنندج  - کیلومتر یک قروه - جنب هتل مسعود

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 176
نمایش همه
علاقه مندی ها ()