تاب ریلکسی یکی از کاربردی ترین وسایلی است که جهت بهبود کیفیت و رفاه زندگی طراحی و عرضه می شوند. بدین ترتیب افراد مختلف می توانند با در نظر گرفتن فضایی که در اختیار دارند، اقدام به خرید تاب ریلکسی نمایند. همانطور که از نام این وسیله مشخص است، برای عموم افراد یادآور خاطرات کودکی می باشد. به دلیل تنوع در سبک طراحی تاب های ریلکسی، در فضای دکوراسیون های مختلف همچون اتاق خواب، سالن پذیرایی، تراس، روف گاردن، حیاط، پشت بام، محیط رستوران، آتلیه ها و ... می توان به کار برد. جهت خرید تاب ریلکسی می توانید از میان محصولات موجود در فروشگاه بهسازان چوب، بهترین طرح را متناسب با هزینه ای که برای خرید آن اختصاص داده اید، تهیه نمائید.

عامل اصلی استقبال از تاب های ریلکسی، حس راحتی است که افراد هنگام نشستن بر روی آن احساس می کنند. در نتیجه متناسب با هر فضای دکوراسیون، امکان خرید تاب ریلکسی برای عموم افراد فراهم می باشد که بتوانند حس خوشایند و آرامش بخشی را برای خود فراهم آورند. با توجه به اینکه در طول روز افراد دارای مشغلۀ فکری فراوانی هستند، لذا هنگامی که وارد منزل می شوند، به دنبال روش مناسبی برای از بین بردن خستگی مفرط خود می باشند. از این رو نشستن بر روی تاب ریلکسی می تواند در ریلکسیشن شما گامی مؤثر به شمار رود.  فروش صندلی راک از طریق سایت انجام می گیرد. 

قیمت تاب ریلکسی بر اساس عوامل متعددی همچون ابعاد، مدل و جنس آن تعیین می گردد. بدین ترتیب با در نظر گرفتن فضای خالی و قیمت به سهولت می توانید تاب ریلکسی یک نفره وی ا دو نفره را با قیمت ارزان و کیفیت مرغوب خریداری نمائید. هم اکنون با مراجعه به سایت فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب، می توانید از میان پرفروش ترین مدل های تاب ریلکسی، بهترین محصول را خریداری نمائید.

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام و واتس آپ:   09127996155   

 شمــاره فکــس :     02166310464

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 184
نمایش همه
علاقه مندی ها ()