خودروی دنا پلاس تجهز به موتور توربو شارژ EF7 است که توانسته اند بازدهی موتور این مدل خودرو را دو چندان نمایند. در صورت نیاز به خرید توربو شارژ دنا پلاس در ابتدا می توانید از طریق مرکز توربو شارژ سیف الهی تماس بگیرید. چرا که این مرکز به صورت حرفه ای در حوزۀ سرویس، فروش توربو شارژ دنا پلاس و انواع توربو شارژ اتومبیل های سبک و سنگین در تهران فعالیت خود را افتتاح نموده است.

بدین ترتیب بدون در نظر گرفتن عوامل دیگر، افزودن موتور توربو شارژ در فرآیند مونتاژ خودروی دنا پلاس توانسته اند عملکرد موتور اتومبیل را هنگام افزایش سرعت خودرو، به میزان قابل توجهی افزایش دهند. بنابراین صرف نظر از قیمت توربو شارژ دنا پلاس، در صورت بروز نقص فنی و کاهش بازدهی موتور نسبت به تعمیر و یا تعویض این قطعه اقدام نمائید. جهت دریافت اینگونه خدمات تخصصی می توانید به فروشگاه توربو شارژ سیف الهی مراجعه نمائید.

 سفارش توربو شارژ دنا پلاس با جدیدترین قیمت

اگر دارای اتومبیل باشید، بدون شک از مزیت به کارگیری موتور توربو شارژ در طراحی اتومبیل های پیشرفته و سرعتی آگاه هستید، در غیر اینصورت به صورت مختصر در ادامۀ مقاله به ویژگی های مهم توربو شارژ دنا پلاس می پردازیم که می توانید تا انتهای متن ما راه همراهی کنید.

سیستم توربو شارژ دنا پلاس به نحوی طراحی شده است که همچون کمپرسور اسکرو، فرآیند متراکم سازی سیالات گازی شکل همانند دود اگزوز خودرو را انجام می دهد. بدین ترتیب همزمان از اتلاف انرژی جلوگیری نموده و با انتقال هوای متراکم شده به مخزن سوخت بنزین، می تواند با همان مصرف سوخت، هنگام افزایش سرعت خودرو، تزریق اکسیژن بیشتر می تواند بازدهی موتور را چندین برابر نماید. قیمت توربو شارژ دنا پلاس اورجینال را می توانید به واسطۀ دفتر خدمات دهی فروشگاه توربو شارژ سیف الهی تهیه نمائید.

  فروشگاه توربو شارژ سیف الهی

آدرس : شعبه مرکزی" تهران , خیابان قزوین , دوراهی قپان , پلاک 948

ایمیل : turbo_seyfollahi@gmail.com

همراه 1 : 09127044314

همراه 2 : 09212068607

خط ویژه : 55786865

فکس : 55191341

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 125
نمایش همه
علاقه مندی ها ()