پوستر دیواری به عنوان یکی از تجهیزات دکوراتیو و به عنوان دیوارپوش در فضای دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار گرفته می شود. به جرأت می توان بیان نمود، استفاده از محصولات دیوارپوش در طرح های شیک امروزی بیشتر نظر بینندگان را به خود جلب می نماید. ضمن آنکه از کیفیت بالا برخوردار بوده و دارای قابلیت شستشو می باشد. متناسب با فضای دکوراسیون قسمت های مختلف ساختمان و نوع کاربری که می توانند داشته باشند، امکان خرید پوستر دیواری در طرح های متنوع همچون تصاویر مناظر طبیعی، درختان، گیاهان، گل ها، دریا، ساحل، طرح نقاشی، طرح خطوط نستعلیق، چهره، شخصیت های مشهور، ورزشی، کودکانه، مشاغل، گل و شکوفه های بهاری، تصاویر انتزاعی و ... برای عموم افراد فراهم می باشد. جهت مشاهدۀ محصولات متنوع و شیک می توانید به فروشگاه دیوار دکور مراجعه نمائید.

خرید پوستر دیواری در طرح های لوکس

با توجه به تنوع بالای محصولات دیوارپوش، انتخاب طرح پوستر دیواری به تنهایی می تواند تأثیر مستقیم بر روی ابعاد مساحت محیط داشته باشد. به همین دلیل یک طراح دکوراسیون با خرید پوستر دیواری مناسب، به صورت خلاقانه در فضای دکوراسیون داخلی استفاده نموده و تغییرات قابل توجه و چشم گیری را ایجاد نماید. امروزه ممکن است برای افراد مسافرت کردن کار راحتی نباشد و به دلیل مشغله های کاری که با آن رو به رو هستند، نتوانند از تصاویر زیبای طبیعت بهره مند گردند. از این رو نصب پوستر دیواری با کیفیت در طرح های متنوع و شیک، می تواند آرامش و آسودگی خاطر را برای افرادی که در همان محیط قرار گرفته اند، به ارمغان آورد.

قیمت فروش کاغذ دیواری و پوستر دیواری بر مبنای جنس، طرح و ابعاد آنها تعیین می گردد. بدین ترتیب متناسب با هر فضای دکوراسیون می توانید اقدام به خرید پوستر دیواری ارزان و یا گران قیمت در ابعاد متفاوت نمائید که بتوانید حس متفاوت در محیط بوجود آورید. جهت انتخاب بهترین پوستر دیواری مدرن و کلاسیک در طرح های شیک امروزی می توانید به فروشگاه اینترنتی دیوار دکور مراجعه نمائید.

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 176
نمایش همه
علاقه مندی ها ()