امروزه جهت خرید لاستیک یوکوهاما می توانید تنها به برخی از مراکز عرضۀ تایر مراجعه نمائید. به اقتضای نیاز مشتریان در بازار می توانید بهترین تایر را با قیمت مناسب انتخاب نمائید. اگر به دنبال تهیۀ تایر با کیفیت هستید، پیشنهاد می کنیم نگاهی به محصولات کمپانی یوکوهاما داشته باشید. انتخاب تایر بر پایۀ عوامل متعددی تعیین می گردد که می توان به جنس و مشخصات مندرج بر روی آنها اشاره نمود. فروشگاه همپا به صورت حرفه ای در حوزۀ فروش انواع لاستیک خارجی مانند فروش لاستیک یوکوهاما  فعالیت می کند و توانسته به اقتضای نیاز مشتریان، محصولاتی با کیفیت عرضه نمایند. هم اکنون امکان خرید لاستیک یوکوهاما برای علاقه مندان به این برند فراهم می باشد.

خرید تایر رادیال یوکوهاما

خط تولید شرکت لاستیک سازی یوکوهاما با بهره گیری از فناوری روز دنیا، انواع تایر سواری، شاسی بلند، باری، ماشین آلات سنگین راهسازی، ماشین های کشاورزی و غیره گردند. به همین دلیل بیش از نیم قرن از فعالیت حرفه ای این مجموعۀ معتبر می گذرد که توانسته اند موفق به تولید انواع تایر در دسته بندی های متفاوت گردند. اگر به دنبال خرید لاستیک یوکوهاما هستید، توصیه می کنم ابتدا نگاهی کلی به محصولات این برند داشته باشید. سپس با آسودگی خاطر می توانید بر اساس مدل اتومبیل، بهترین تایر رادیال یوکوهاما را خریداری نمائید.

قیمت لاستیک یوکوهاما در بازار متغیر است و بدین ترتیب افرادی که در پی خرید لاستیک یوکوهاما ارزان هستند، توصیه می کنیم، اصل بودن تایر را در نظر بگیرید. هم اکنون متناسب با شرایط آب و هوایی مختلف، امکان خرید لاستیک تمام فصل، زمستانی و تابستانی برای عموم مشتریان فراهم می باشد.

شرکت یوکوهاما توانسته در سال های مختلف جوایز مختلفی منجمله IDEA، G-MARK و IF Design را دریافت کند. به همین دلیل خیلی از افراد علاقه مند به خرید لاستیک های یوکوهاما اصل هستند. در صورت تمایل به  خرید لاستیک کره ای  و لاستیک برند ژاپنی می توانید به فروشگاه اینترنتی هم پا مراجعه نمائید و از میان محصولات موجود، بهترین لاستیک خودرو را سفارش دهید.

فروشگاه لاستیک هم پا

آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info(at)hammpa(.)com

دفتر فروش: 8176 2272 021

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 122
نمایش همه
علاقه مندی ها ()