رادیولوژی دندان یکی از روش های اصلی در مسیر تشخیص بیماری های دهان و دندان محسوب می شود. چرا که ساختار دهان به نحوی است که متشکل از بافت نرم و سخت مینای دندان می باشد. ضمن آنکه میان دندان ها، زوایای پنهان وجود دارد و به همین دلیل دندانپزشک نمی تواند نگاهی دقیق و کلی به قسمت های مختلف ناحیۀ دهان و دندان ها داشته باشد.

ارائه ی خدمات رادیولوژی دندان که با استفاده از اشعۀ ایکس انجام می پذیرد، می تواند بهترین روش در راستای تشخیص بیماری های دهان و دندان به شمار رود. در همین راستا مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل توسط مدیریت مدبرانه آغاز شده است و تجهیز به کلیۀ دستگاه های پیشرفته در این حوزه می باشند.

تحویل فوری نتایج رادیولوژی دندان

در نتیجه افرادی که قصد انجام سی تی اسکن دندان، تصویربرداری سی بی سی تی، opg و ... هستند می توانند از خدمات این مرکز با سابقه بهره مند گردند. همانطور که می دانید عوامل متعددی باعث ایجاد مشکلات در نواحی دهان و دندان می شود که باعث گردیده تا دندانپزشکان پیش از درمان مراجعه کنندگان، اجرای رادیولوژی دندان را تجویز می کنند. سپس با مشاهدۀ نتایج رادیولوژی دندان ، قسمت های پوسیدۀ دندان، وضعیت رشد دندان ها، نحوۀ رشد دندان عقل و یا شیوۀ روند درمان ایمپلنت، ارتودنسی، عصب کشی و مواردی از این قبیل دندانپزشک معالج تلاش می کند راهکار مناسبی را برای درمان شخص بیمار انتخاب نماید.

در صورتی که دچار هر یک از بیماری های دهان و دندان هستید، در ابتدای کار به یک دندانپزشک مجرب مراجعه نموده و سپس پیش از انجام هر فعالیتی بر روی دندان ها، نسبت به انجام رادیولوژی دندان اقدام نمائید. در واقع تصویربرداری از وضعیت رشد دندان ها و بخش های نهفته باعث تشخیص صحیح نوع بیماری شخص می گردد. با توجه به اینکه امروزه اجرای رادیولوژی دندان نیازمند به دستگاه های پیشرفته تری دارد، می توانید با مراجعه به مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل از بروزترین خدمات سی تی اسکن دندان با تعرفه های مشخص بهره مند گردید.

مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل 

تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بین میدان کاج و میدان شهرداری، تقاطع خیابان مروارید، ساختمان مروارید، طبقه دوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 171
نمایش همه
علاقه مندی ها ()