باسکول از دسته بندی اصلی دستگاه های توزین محسوب می شود که بر اساس طبقه بندی مختلف تولید شده اند. به طور کلی ورود دستگاه های توزین در زندگی بشر توانست تحولی بزرگ ایجاد کند و به نوعی عدالت در حوزۀ خرید و فروش مورد توجه قرار گرفته می شود. امروزه تولید کنندگان دستگاه های توزین توانسته اند با استفاده از تکنولوژی روز موفق به ساخت باسکول های الکترونیکی یا همان باسکول دیجیتالی و  فروش باسکول شوند.

خرید باسکول با قابلیت های پیشرفته

در نتیجه سطح کاربری باسکول را ارتقاء بخشیده و بدین ترتیب بتوانند میزان خطای محاسبات توزین اقلام را به حداقل برسانند. برای مشاهدۀ مدل های جدید باسکول می توانید به فروشگاه تراز محک مراجعه نمائید. عرضۀ تجهیزات توزین از جمله باسکول و ترازو از جمله فعالیت های اصلی این مجموعه به شمار می رود و کادر فروش این مجموعۀ معتبر می توانند شما را به بهترین شکل ممکن راهنمایی کنند.

تولید باسکول توسط شرکت محک گستر در دسته بندی های متفاوت منجمله باسکول فروشگاهی، باسکول صنعتی، باسکول آویز، باسکول سقفی، باسکول نفرکش و ... صورت می گیرد. در نتیجه مدیران مشاغل و افرادی که قصد توزین کالاهای حجیم و سنگین را دارند، می توانند مناسب ترین باسکول را تهیه نمایند. انتخاب نوع باسکول بر مدت زمان و نحوۀ توزین محصولات تأثیرگذار خواهد بود.

از موارد مهمی که زمان  خرید ترازوی فروشگاهی و باسکول باید در نظر بگیرید می توان به قابلیت های دستگاه همانند حداکثر ظرفیت توزین، حساسیت دستگاه، قابلیت اتصال به کامپیوتر، شبکه شدن، هشدار وزن اضافه، قابلیت خاموشی اتومات، قابلیت توزین چندین کالا به صورت همزمان و ... اشاره نمود. اهمیت دادن به موضوعات مهم این چنینی به اپراتورهای باسکول کمک می کند که بتوانند فرآیند توزین کالاها را در مدت زمان کوتاه انجام دهند. به دلیل تنوع بالای محصولات در بازار، قیمت باسکول بر اساس برند و مشخصات فنی آنها تعیین می گردد. بدین ترتیب با مراجعه به فروشگاه اینترنتی تراز محک، از میان محصولات موجود در فروشگاه، مناسب ترین باسکول را همراه با گارانتی معتبر خریداری نمائید.

 فروشگاه تراز محک  

 آدرس :  تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

 بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6

 ........................................  

خط ویژه پنج رقمی : 52871-021

02166000074 و 02166000073

 همراه : 09120663920

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 141
نمایش همه
علاقه مندی ها ()